BTC USD 32,164.5 Gold USD 1,802.31
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PERHATIAN bagaimana utk mengenal GOLONGAN ANTI HADIS (GAH) berdakwah/berdakyah di CG

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
quraniyyun, langkah pertama sebelum jadi atheis.
sumber

Muhammad tu consider quraniyyun ke?

Atheist ada 2 jenis
Yg mana satu bossku? :-?

91307067-3738-453-F-BB91-A788-ADA235-C4.jpg
 
Sponsored Post

papabaik

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2012
Messages
4,434
Reaction score
152
Points
33
no respon dr cgrian GAH di awal tahun baru 2019, so rasanya semua dah kembali ke panggkal jalan. Tahniah tuan puan yg berdakwah disini

mcm syok sendiri je ni? Diam tak bermakna tiada. Cuma ikut resmi padi, makin berisi makin menunduk. :)
 

papabaik

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2012
Messages
4,434
Reaction score
152
Points
33
Syg..antihadis da takde
Kalu ada, ingin jg berdiskusi dan berdebat

rasanya tak ramai pun anti hadis. sbb janji Allah itu pasti. tetap kebanyakan dari manusia tetap ingkar dari ikuti Quran. sbb tu lah Nabi berkata:

ูˆูŽู‚ูŽุงู„ูŽ ุงู„ุฑู‘ูŽุณููˆู„ู ูŠูŽุง ุฑูŽุจู‘ู ุฅูู†ู‘ูŽ ู‚ูŽูˆู’ู…ููŠ ุงุชู‘ูŽุฎูŽุฐููˆุง ู‡ูŽูฐุฐูŽุง ุงู„ู’ู‚ูุฑู’ุขู†ูŽ ู…ูŽู‡ู’ุฌููˆุฑู‹25:30

Dan berkata Rasul, Ya Tuhan, Sesungguhnya Kaumku mengambil Quran ini sebagai yg ditinggalkan.

Jadi janganlah risau janganlah sedih Ya Muhaddisin. Kaum kamu tetap majoriti. Aswj tetap dihati semua muslim :)
 

safuans

Active Member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
1,586
Reaction score
299
Points
41
Ada orang petik ayat Al-Quran dan tujukan keburukan pada semua orang-orang yang berusaha ikut sunnah Nabi.

....er.. betul ke apa aku tengok ni. ke aku bermimpi?
__________________
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Sekali pak arob pun anti hadith daaaa
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register