PERHATIAN bagaimana utk mengenal GOLONGAN ANTI HADIS (GAH) berdakwah/berdakyah di CG

Recommended Brokers


Sponsored Post

papabaik

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2012
Messages
4,426
Reaction score
146
Points
33
no respon dr cgrian GAH di awal tahun baru 2019, so rasanya semua dah kembali ke panggkal jalan. Tahniah tuan puan yg berdakwah disini
mcm syok sendiri je ni? Diam tak bermakna tiada. Cuma ikut resmi padi, makin berisi makin menunduk. :)
 

papabaik

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2012
Messages
4,426
Reaction score
146
Points
33
Syg..antihadis da takde
Kalu ada, ingin jg berdiskusi dan berdebat
rasanya tak ramai pun anti hadis. sbb janji Allah itu pasti. tetap kebanyakan dari manusia tetap ingkar dari ikuti Quran. sbb tu lah Nabi berkata:

وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورً25:30

Dan berkata Rasul, Ya Tuhan, Sesungguhnya Kaumku mengambil Quran ini sebagai yg ditinggalkan.

Jadi janganlah risau janganlah sedih Ya Muhaddisin. Kaum kamu tetap majoriti. Aswj tetap dihati semua muslim :)
 

safuans

Active Member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
1,447
Reaction score
243
Points
33
Ada orang petik ayat Al-Quran dan tujukan keburukan pada semua orang-orang yang berusaha ikut sunnah Nabi.

....er.. betul ke apa aku tengok ni. ke aku bermimpi?
__________________
 
Sponsored Post
Top
Log in Register