BTC USD 32,201.0 Gold USD 1,802.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PERHATIAN bagaimana utk mengenal GOLONGAN ANTI HADIS (GAH) berdakwah/berdakyah di CG

Sponsored Post

jumatmajid

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2012
Messages
8,074
Reaction score
335
Points
86
tqvm tuan, saya akan baca dan cuba tak terpengaruh

Baca post kat bwh nih ajer pon dah cukup utk kita nilai thp ilmu org yg buka thread tuh cik sue...

Gelakkan ajer lah :) :) :) ...

tidak ada perkataan kaabah dalam al quran,
perkataan yg seakan-akan bunyinya muncul hanya dalam 3 ayat
berikut,perkataan itu memberi maksud buku lali,
bukan kaabah si kiub batu hitam.

5:6 wa-arjulakum ila al-ka'bayni,
5:95 baligha al-ka'bati aw kaffartun
5:97 al-ka'bata al-bayta al-harama
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Syg..antihadis da takde
Kalu ada, ingin jg berdiskusi dan berdebat
 

ciksue01

Active Member
Joined
Jan 28, 2011
Messages
2,235
Reaction score
19
Points
25
no respon dr cgrian GAH di awal tahun baru 2019, so rasanya semua dah kembali ke panggkal jalan. Tahniah tuan puan yg berdakwah disini
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
satu persoalan yg terbelenggu
mcmana nak solat jika tak menggunakan hadis sbg panduan, sebab Al Quran tidak menjelaskan secara terperinci bab solat

Pengertian salat
Video ni agak pjg


Mohon pandangan yg arif
 

jumatmajid

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2012
Messages
8,074
Reaction score
335
Points
86
Pengertian salat
Video ni agak pjg


Mohon pandangan yg arif

sy x termasuk di klgan mrk yg arif, tp sy msh nak berkongsi pandangan jg...

pandangan sy buang masa jer lyn video mcm nih, abaikan jer, x perlu pening2kan kepala...

lbh baik tambahkan amal kita yg tersgtlah kurang seblm ajal kita tiba...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register