BTC USD 23,107.5 Gold USD 1,927.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PERHATIAN bagaimana utk mengenal GOLONGAN ANTI HADIS (GAH) berdakwah/berdakyah di CG

Sponsored Post

jumatmajid

Super Active Member
Messages
8,074
Joined
Jun 5, 2012
Messages
8,074
Reaction score
335
Points
86
tqvm tuan, saya akan baca dan cuba tak terpengaruh

Baca post kat bwh nih ajer pon dah cukup utk kita nilai thp ilmu org yg buka thread tuh cik sue...

Gelakkan ajer lah :) :) :) ...

tidak ada perkataan kaabah dalam al quran,
perkataan yg seakan-akan bunyinya muncul hanya dalam 3 ayat
berikut,perkataan itu memberi maksud buku lali,
bukan kaabah si kiub batu hitam.

5:6 wa-arjulakum ila al-ka'bayni,
5:95 baligha al-ka'bati aw kaffartun
5:97 al-ka'bata al-bayta al-harama
 

jumatmajid

Super Active Member
Messages
8,074
Joined
Jun 5, 2012
Messages
8,074
Reaction score
335
Points
86
Pengertian salat
Video ni agak pjg


Mohon pandangan yg arif

sy x termasuk di klgan mrk yg arif, tp sy msh nak berkongsi pandangan jg...

pandangan sy buang masa jer lyn video mcm nih, abaikan jer, x perlu pening2kan kepala...

lbh baik tambahkan amal kita yg tersgtlah kurang seblm ajal kita tiba...
 
Sponsored Post

Top
Log in Register