Pergi Haji. Umur Berapa Korang Rasa Nak Pergi

CG Sponsors




Bila Korang Rasa Nak Pergi Haji?


  • Total voters
    0

adikacu

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
2,593
Reaction score
5
Points
30
Assalammulaikum

Apa kabar warga CG :)

Musim haji tiba lagi.

Saja nak tnya bilakah jangkaan korang nak pergi haji.:)

Org kata umur muda2 elok pergi sebab perlu kekuatan fizikal dlm mengerjakan haji. Dah tua2 nanti tak larat lak :D
macam aku skg tgh kumpul duit. buat potongan bulannan. Skg umur baru awal 30 an hehehe :).
 
Sponsored Post

taurusboyz90

Legendary Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
10,017
Reaction score
119
Points
123
Assalammulaikum

Apa kabar warga CG :)

Musim haji tiba lagi.

Saja nak tnya bilakah jangkaan korang nak pergi haji.:)

Org kata umur muda2 elok pergi sebab perlu kekuatan fizikal dlm mengerjakan haji. Dah tua2 nanti tak larat lak :D
macam aku skg tgh kumpul duit. buat potongan bulannan. Skg umur baru awal 30 an hehehe :).
lebih baik waktu muda2 ni..badan kuat lagi..
 

arulgit

Active Member
Joined
Jan 6, 2007
Messages
2,061
Reaction score
13
Points
25
aku dh register awal thn ni
dptnye tktau la bile :D
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
kalau boleh sekarang ni nak pergi...
namun apakan daya...masih tak berkemampuan..
tgh ngumpul sikit2...dah cukup nanti baru nak pi..
klu blh masa muda ni la nak pi..badan tgh sihat lagi..
 

adikacu

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
2,593
Reaction score
5
Points
30
kalau boleh sekarang ni nak pergi...
namun apakan daya...masih tak berkemampuan..
tgh ngumpul sikit2...dah cukup nanti baru nak pi..
klu blh masa muda ni la nak pi..badan tgh sihat lagi..
Betul tu pergi waktu muda2 lagi elok. sebab kena guna tenaga yg kuat dlm mengerjakan haji. Masa aku antar mak aku di airpot masa dia pergi haji tgk banyak org tua2 yg pergi haji. Sampai ada yg berkerusi roda pun ada. kesian gak tgk ye la gagah ke dia semasa mengerjakan haji disana nanti.
 

jibam

Fun Poster
Joined
Aug 6, 2008
Messages
926
Reaction score
8
Points
30
aku target nak pi haji bila umuq aku dlm 45-48 tahun.. lanie baru 31...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register