BTC USD 32,456.2 Gold USD 1,775.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Perempuan sekarang pandai pilih bulu

kerenggabuncit

Fun Poster
Joined
Jan 21, 2009
Messages
309
Reaction score
0
Points
10
yg diboldkan = awek tu mungkin sakit mental dan mungkin wujud dlm nisbah 1:1000 perempuan...

stetmen xle tima akal lgsung la ni....

statement xle tima akal bg yg.x penmah alami menda ni ..thehe

ko ckp hari tu kat aku,ko x pernah couple lg kn ..?

so ..pe kata ko try sembang2 intim dgn rakan p`puan ko yg.dah pernah lama bercouple bertahun2 ..thehe
 
Sponsored Post

sukini

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
aku xmemilih
tp ntah kenapa xde sape nak kat aku
depa takut kat aku kot
kawan aku dah ramai kawen woooo..
hujung thn ni kwn baik aku plak nak kawen
aku...single memanjang..

:(:(
 

hazirah

Super Active Member
Joined
Jan 9, 2009
Messages
6,907
Reaction score
100
Points
73
statement xle tima akal bg yg.x penmah alami menda ni ..thehe

ko ckp hari tu kat aku,ko x pernah couple lg kn ..?

so ..pe kata ko try sembang2 intim dgn rakan p`puan ko yg.dah pernah lama bercouple bertahun2 ..thehe

aku de ramai kwn popuan yg kapel...
tp xpnh dgr ade yg cmtu,,,
yg aku tau, bopren dowg yg mmg BERANI nk wat cmtu...
kalau x ringan2 pun berani pegang tgn..
ni out of topic.....

kesimpulannya... popuan x milih bulu... tp laki... kt stetment ko pun td ngaku kan... laki tgk tang cun je... :p
tp popuan msti tgk tang attitude laki tu dlu...
 

ir_A

Fun Poster
Joined
Oct 19, 2007
Messages
743
Reaction score
3
Points
15
aku xmemilih
tp ntah kenapa xde sape nak kat aku
depa takut kat aku kot
kawan aku dah ramai kawen woooo..
hujung thn ni kwn baik aku plak nak kawen
aku...single memanjang..

:(:(

sama la kita....
harharhar...:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register