Perempuan melayu suka cina tak

CG Sponsors




Tan weng

Freshie
Joined
Sep 14, 2019
Messages
9
Reaction score
0
Points
33
Saya rasa perempuan melayu byk cantik n lemah lembut. Nak tanya perempuan suka lelaki cina tak
 
Sponsored Post

makcikcomei

Active Member
Joined
Dec 3, 2010
Messages
1,727
Reaction score
147
Points
33
Tan Weng, Islam melatih umatnya jadi lemah lembut.. You tengok Melayu rambut blonde, pakai seluar pendek.. Itu type ada kasar dan kadang2 kurang adab jugak
 

Ardy

Active Member
Joined
Jun 15, 2010
Messages
1,946
Reaction score
125
Points
68
perempuan cina banyak putih gebu dan cantik. leng lui...

perempuan cina suka lelaki melayu tak?
 

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
13,135
Reaction score
441
Points
141
Ada je yang suka...

aku pun minat gak awek cina... Cuma tak jumpa tune nak ayat mcm mana
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,523
Reaction score
2,133
Points
151
ada je...masing2 ada taste masing2....

mcm aku sendiri, kdg2 minat jgk tgk amoi cina...sbb comel......

tapi tak tahula amoi tu minat ke tak aku..
 

alkeysah

Fun Poster
Joined
Apr 21, 2012
Messages
441
Reaction score
33
Points
30
perempuan cina banyak putih gebu dan cantik. leng lui...

perempuan cina suka lelaki melayu tak?
suka.

kat sekolah amoi gedik2 kan aku.

masa keje ptime kt mall, promoter2 amoi usha aku. walhal ramai je apek.

nasib aku jenis buat bodo je. kalau tak, cheongster free manjang.
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
62,517
Reaction score
9,819
Points
1,746
perempuan melayu ada yg suka lelaki cina.
berkawan dan berhubung, misalnya kalau lelaki tu muslim, takde masalah kalau bersedia utk keperingkat seterusnya yg lagi serius..

namun jika lelaki tu bukan muslim, dan masih meneruskan ke peringkat yg lagi serius, lelaki tu perlu memikirkan akan keperluan utk menambah pengetahuan mengenai agama islam dan cara hidup seorang muslim..


berkenaan 'adakah lelaki Melayu suka perempuan cina', yg ni mmg diketahui ramai dan takde syak lagi jawapannya adalah, ya.
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,523
Reaction score
2,133
Points
151
perempuan melayu ada yg suka lelaki cina.
berkawan dan berhubung, misalnya kalau lelaki tu muslim, takde masalah kalau bersedia utk keperingkat seterusnya yg lagi serius..

namun jika lelaki tu bukan muslim, dan masih meneruskan ke peringkat yg lagi serius, lelaki tu perlu memikirkan akan keperluan utk menambah pengetahuan mengenai agama islam dan cara hidup seorang muslim..


berkenaan 'adakah lelaki Melayu suka perempuan cina', yg ni mmg diketahui ramai dan takde syak lagi jawapannya adalah, ya.

oohh..maksudnya nak tackle perempuan melayu ni kena kenali islam dan amalkan islam la kan??

:)cgrock
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
62,517
Reaction score
9,819
Points
1,746
oohh..maksudnya nak tackle perempuan melayu ni kena kenali islam dan amalkan islam la kan??

:)cgrock
tn syamsoul, kan kalau lelaki cina tu non muslim dan berminat utk meneruskan perhubungan dengan perempuan melayu tu ke peringkat seterusnya yg lebih serius, jadi aah ye, kena kenali islam dan amalkan Islam dan cara hidup sbg Muslim :)
 

izatoo

Fun Poster
Joined
Mar 24, 2008
Messages
585
Reaction score
71
Points
30
Saya rasa perempuan melayu byk cantik n lemah lembut. Nak tanya perempuan suka lelaki cina tak
Sehingga ke hari ini, aku penah jamah 3 gadis cina, 1 ex ofismate, 1 ex gf, 1 lagi one night stand.. skrg den dah insaf...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register