Perempuan ini anti islam...

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

muzai

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2007
Messages
256
Reaction score
28
Points
20
Kawan2 sekalian, saya terkejut krn terjumpa seorang perempuan yg berani secara terana-terangan menghina Allah, Nabi Muhammad dan Islam. Ini adalah profile perempuan tersebut.Sila klik di :-

http://profiles.friendster.com/91812627

Kawan2 sekalian,nasihat saya yg pertama sekali jgn sekali-kali terpancing emosi dgn provokasi perempuan ini. Tindakan pertama kita ialah doakan mudahan Allah menurunkan taufik serta hidayah ke dalam hatinya supaya dia sedar akan kesalahan dan dosanya.
Masya Allah, pd mulanya saya berasa amat marah dgn perempuan ini. Tapi setelah berfikir,ini adalah provokasi utk memancing emosi umat Islam suapaya marah dan mengamuk. Jadi, jgn terpancing emosi. Sedekahlah Fatihah kepada perempuan ini supaya dia sedar.
Kalau Allah nak laknat dia, itu terpulang kepada Allah. Kalau laknat Allah tidak alang2,boleh merana dunia akhirat. Beringatlah.
 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
adoi...mmg nak kne lepuk la tina camni..
 

silondeh

Active+ Member
Joined
Oct 4, 2006
Messages
2,866
Reaction score
14
Points
25
mcmane ko leh jumpe? musykil gak aku..ade unsur penganiayaan ke? comment smue xde..pelik2.
 
Last edited:

awok!

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,498
Reaction score
57
Points
30
mmg ade mslh tul pompan neh..
xpasal2 nk kutuk2..
ish3..
ape la balsannye nnt ye...
tuhan je la yg tau
 

hfz_khazli

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2008
Messages
977
Reaction score
2
Points
15
korang kol la no tuh usha2 dulu..pastu ajak jumpe..pakat ramai2 geng2 otai cg..tutuh dia ramai2 smpi mati..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Ni muka Si Iblis ni...

 

bahtiar

Active Member
Joined
Mar 6, 2007
Messages
1,872
Reaction score
180
Points
33
hahaha...provokasi2...politik ohh politik..agama diperkudakan...sudah lah naik jemu....benda mcm ni takkan la minah ni bangangg sgt sampai mcm tu sekali nak buh kat situ...kang tak pasal2 korang dpt dosa fitnah....alahai....semua mainan kotor politik ajela....itu pon masih buta lagi....adehhh kesian..kesian
 

muzai

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2007
Messages
256
Reaction score
28
Points
20
mcmane ko leh jumpe? musykil gak aku..ade unsur penganiayaan ke? comment smue xde..pelik2.
kawan aku terjumpa friendster minah ni.. Aku tolong sebarkan kat sini je...
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register