BTC USD 48,070.8 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Perang Konspirasi Dajjal?? : Lehman Brothers....Serangan Israel terhadap palestin??

SgtGaNaSz

Active Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
2,443
Reaction score
22
Points
25
Last edited:
Sponsored Post

bumantara

Active Member
Joined
Nov 10, 2007
Messages
1,556
Reaction score
2
Points
25
hurm...teori konspirasi ni banyak.....jangan percaya sgt sebab takut rosak akidah...

yang penting skali kalu imam mahdi dh turun jom r kita pakat2 join dia g perang
 

SgtGaNaSz

Active Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
2,443
Reaction score
22
Points
25
hurm...teori konspirasi ni banyak.....jangan percaya sgt sebab takut rosak akidah...

yang penting skali kalu imam mahdi dh turun jom r kita pakat2 join dia g perang

mungkin secara kebetulan
 

tomcat_apachee

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2007
Messages
4,039
Reaction score
58
Points
35
pernah aku tanya pasal imam mahdi ni kat imam surau...so imam tu kata imam mahdi tak wujud...ni semua rekaan syiah aje...
tapi yg confirm wujud nabi Isa a.s utk menghancurkan yg batil..
any komen...???
 

scryed

Active Member
Joined
Feb 1, 2007
Messages
1,357
Reaction score
9
Points
25
pernah aku tanya pasal imam mahdi ni kat imam surau...so imam tu kata imam mahdi tak wujud...ni semua rekaan syiah aje...
tapi yg confirm wujud nabi Isa a.s utk menghancurkan yg batil..
any komen...???

imam surau 2 bukan org alim...banyak hadis ttg imam mahdi yg mencapai darjat mutawatir...
 

tomcat_apachee

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2007
Messages
4,039
Reaction score
58
Points
35
imam surau 2 bukan org alim...banyak hadis ttg imam mahdi yg mencapai darjat mutawatir...

oo ye kee..huhuhu sbb hamba konfius..tu yg tanya....
tapi masih sekarang konfius lagi...ada yg kata tak wujud..ada lak kata yg wujud...ermm kena jumpa ustaz haron din ni...nak tanya dia terus...
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
pernah aku tanya pasal imam mahdi ni kat imam surau...so imam tu kata imam mahdi tak wujud...ni semua rekaan syiah aje...
tapi yg confirm wujud nabi Isa a.s utk menghancurkan yg batil..
any komen...???

ini cuma teori orang kristian mempercayai bahawa yesus kristus turun dari syurga untuk menghapuskan dajjal dan koloninya...kalau kita tak berhati-hati kita umat Islam juga terpesong akidahnya...macamni...amerika nak memerintah dunia masatu tentera akan ditakluki oleh kuasa amerika...sebab itu amerika hanya menggunakan duit membeli orang yahudi...amerika pun takut gak sebab kuasa ekonomi dikawal oleh orang yahudi kalau terjadi apa2 masalah amerika juga tunduk kat orang yahudi...dana yahudi israel pun banyak juga semua adalah sumbangan dari luar kalau himpun-himpun boleh banding dengan ekonomi amerika...
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,626
Reaction score
265
Points
131
dunia dh nak kiamat. semua tanda2 kecil dh berlaku. tunggu masa je tanda2 besar kiamat berlaku
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register