BTC USD 60,814.3 Gold USD 1,794.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Peragut masuk wad kena belasah

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
ne_04.1.jpg
orang ramai dan polis melihat peragut yang ditangkap ketika cuba menyamun seorang wanita di Seksyen 5, Wangsa Maju semalam.


KUALA LUMPUR – Cubaan tiga pemuda untuk menyamun seorang wanita yang berhenti di persimpangan lampu isyarat semalam bukan sahaja tidak berhasil malah salah seorang daripada mereka cedera parah dibelasah selepas diberkas oleh orang awam.

Dalam kejadian pada pukul 11.30 pagi di Seksyen 5, Wangsa Maju di sini, tiga suspek tersebut menunggang dua buah motosikal jenis Yamaha 125Z manakala mangsa pula menaiki kereta Honda Insight seorang diri.

Sebaik mangsa berhenti di persimpangan lampu isyarat itu, salah seorang suspek terus memecah cermin kereta mangsa yang berusia 30-an.

Malangnya perbuatan suspek itu dilihat oleh seorang pemandu van jenis Nissan Vannete yang kemudian berhenti di belakang kereta mangsa.

Difahamkan, pemandu van tersebut kemudian bertindak nekad merempuh sebuah motosikal dinaiki dua suspek dengan salah seorang sedang menarik beg tangan mangsa dari dalam keretanya.

Akibat rempuhan itu, kedua-dua suspek berkenaan terjatuh ke atas jalan tetapi salah seorang suspek itu kemudian sempat bangun dan melarikan diri.

Seorang lagi suspek yang menunggang sebuah motosikal lain turut meninggalkan tempat kejadian.

Orang awam yang melihat seorang suspek yang berbadan agak gempal yang tidak sempat melarikan diri terus menangkap suspek itu.

Berikutan itu, suspek berusia 20-an itu yang difahamkan baru dibebaskan dari pusat tahanan Simpang Renggam, Johor dibelasah sebelum diserahkan kepada polis.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, suspek yang cedera parah dibawa ke Hospital Kuala Lumpur dan ditempatkan di wad separa kritikal.
 
Sponsored Post

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
Syabas orang awam .. lain kali biar masuk bilik mayat terus..
 

mahir_tg

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Jan 29, 2012
Messages
8,260
Reaction score
20
Points
65
laa..dekat wangsa maju je..nate nye peragut...
 

usinlempoyang

Fun Poster
Joined
Feb 8, 2011
Messages
205
Reaction score
1
Points
15
takde kerja lain ke puak2 ni

aku tak kisah kalau kena belasah sampai icu pun

sebab dah ramai yang terkorban disebabkan peragut2 ni
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
38,932
Reaction score
2,928
Points
206
padan muka kena belasah.
tu makan die..
 

[V]endetta

Legendary Member
Joined
Oct 10, 2010
Messages
11,893
Reaction score
17
Points
115
haha last2 yg badan agak gempal jugak kena tinggal wakakaka
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register