BTC USD 63,260.8 Gold USD 1,770.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Penyanyi Nora...betul ke tidak ni..

idiaz_131

Fun Poster
Joined
Sep 28, 2009
Messages
853
Reaction score
1
Points
15
Setahu aku Nora ni dah bertudungkan sekarang...alhamdullillah dah ada nghijrahan dalam diri beliau.
Tapi baru2 ni dalam 2-3 hari yang lepas aku ada nampak dia menjadi pengacara dalam TV9 rancangan waktu pagi berbentuk bual bicara secara live dalam tv. Tapi yang aku musykil bila nampak dia dh tidak bertudung lagi...nak kata rancangan lama ada tulis live kt skrin..siap ada pemanggil lagi yang tepon...
Diorang ni boleh buat main2 plak psl tudung2 ni. Rasa nak pakai diorg pakai...rasa taknak cabut je..aku tak paham..
 
Sponsored Post

nawara

Freshie
Joined
Aug 2, 2010
Messages
11
Reaction score
0
Points
3
cite kt tb9 tu ulangan punya..tahun 2008..benjy pn ada jd pengacara dia.
 

lady_nite06

Active Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
2,196
Reaction score
8
Points
25
xda gambar ke

aku tolong carik...aku jumpa kat mr google ni ler.tp still lawa.

nora1.jpg


nora2.jpg


kire okey la usaha aku.hehehehe
 

Raykie

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2010
Messages
6,899
Reaction score
83
Points
70
aku pinjam siggy ko untuk komen kat sini bro. jangan marah haaa. :p:p

Hidup Kita Hak Kita
Pedulikan Orang Lain
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,979
Reaction score
109
Points
128
saper laki yg sebelah nora selain laki dia?
jeles lak laki dia kang..
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
dia bertudung dah lamo dah.tu ulangan tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register