<<< Penyangak No-1...PER : jangan tinggalkan barang berharga dalam kereta>>>>>>

CG Sponsors




badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
<<< Penyangak No-1...PER : jangan tinggalkan barang berharga dalam kereta>>>>>>

Kes camnih selalu sangat berlaku..cuma kadang kita ni masih cuai dalam hal2 camni..

yela,belum jadi kat diri sendiri..

so,kat sini aku nak ingatkan kat member2,please alert...
pic nih ntok bg korang kesedaran tentang bahay sebenar apabila kita tinggalkan barang berharga dalam keta..




























 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
pic nih aku copet kat forum lain..

hehehe
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
nape tak kasi jer gambar penyangak ni kat polis...
 

PopIsDead

Active+ Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
4,857
Reaction score
478
Points
41
thanks..

mmg lahanat btol abeng 2 ekor tuh..
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
aper jadi penyamun 2 ekor tu,,,
dasar ca ya nun alif laknat!!!
klu den jumper mmg x ar beruk 2 ekor tu...
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
pic last tu ade ownner tu..
aper cerita???:-?:-?
 

chai

Banned
Joined
Jan 20, 2008
Messages
2,251
Reaction score
0
Points
20
peh...ini mcm pun ada...:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register