BTC USD 56,924.3 Gold USD 1,772.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Penunggang motosikal tular alami masalah mental

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,394
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,394
Reaction score
2,966
Points
201
Penunggang motosikal tular alami masalah mental


KUALA LUMPUR: Penunggang motosikal yang tular melalui satu rakaman video di Jalan Tuanku Abdul Rahman, di sini, didapati mengalami masalah kesihatan mental.

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Sarifudin Mohd Salleh, berkata pihaknya mengesan individu itu selepas videonya memberhentikan motosikal di tengah jalan, tular di media sosial.

"Bertindak ke atas aduan diterima, Unit Risikan JSPT Kuala Lumpur mengesan penunggang motosikal terbabit dan didapati subjek ialah lelaki Melayu berusia 40-an dan mengalami masalah kesihatan mental.


"JSPT KL memohon kerjasama orang ramai untuk membuat laporan dan menyalurkan maklumat kepada pihak polis untuk tindakan lanjut, sekiranya melihat perbuatan dan aksi berbahaya di jalan raya," katanya dalam kenyataan.

Oleh: Siti Haliza Yusop
Oktober 23, 2021 @ 10:02am
[email protected]
Video/gambar: PDRM/Media sosial

#Beritaharian
#infosemasa
 
Sponsored Post

dloanman

CG Top Poster Club
Messages
30,596
Joined
Apr 15, 2012
Messages
30,596
Reaction score
2,296
Points
206
Masih pakai baju laie oklah tu. Klu lelaki bogel naik moto kan payah? Klu awek takpo itu hak asasi deme jgn dihalang ekekekeke 😁
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,786
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,786
Reaction score
22,055
Points
1,671
Mental naik ysuku ye
 

kopirait

CG Top Poster Club
Messages
39,086
Joined
Apr 18, 2010
Messages
39,086
Reaction score
2,953
Points
206
kalau tak rawat boleh jadi makin melarat.
 

pudins70

Super Active Member
Messages
9,185
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,185
Reaction score
975
Points
121
Dia berenti nak sembahyang kat tengah jalan tu apa..
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,463
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,463
Reaction score
1,783
Points
596
Dah mental pun bagi lepas lesen ka

Bahaya la sat dia pi bawa keta buat gila atas jalan camna
 

kopirait

CG Top Poster Club
Messages
39,086
Joined
Apr 18, 2010
Messages
39,086
Reaction score
2,953
Points
206
Dah mental pun bagi lepas lesen ka

Bahaya la sat dia pi bawa keta buat gila atas jalan camna
Masalah kesihatan mental ni bukan lahir2 dah ada.
Boleh jadi sebelum dia dapat lesen mental masih ok.
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,208
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,208
Reaction score
655
Points
81
Dah ade mslh mental tp bwk moto lg..nasib baik xjd ape2 yg x diingini
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register