Penjual telor

CG Sponsors




kuhebat

Active+ Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
3,103
Reaction score
35
Points
30
Penjual Telur Di sebuah pasar tradisional.

Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?"

Penjual: "Telur ayam atau telur itik?"

Pembeli: "Telur ayam."

Penjual: "Telur ayam biasa atau ayam kampung?"

Pembeli: "Ayam biasa."

Penjual: "Yang tempatan atau yang import?"

Pembeli: "Yang tempatan."

Penjual: "Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh, Kuala Selangor atau Tampin?"

Pembeli: "Yang Ipoh lah..." (Sambil terlihat kesal).

Penjual: "Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau selatan?"

Pembeli: "Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?"

Penjual: "Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang.


klau dah ada sori ar....:)paid:)paid
 
Sponsored Post

royz15

Active Member
Joined
Jun 10, 2008
Messages
1,373
Reaction score
1
Points
25
walaupun dh byk kali baca cite nie still bole buat aku tergelak lagi...
hehe
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
nasib baik tak kena sepak je :eek:
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
mcm penah bace jer..
 

renazlin

Fun Poster
Joined
Sep 6, 2009
Messages
160
Reaction score
0
Points
10
hahahhahahhahahahaaa.....
duk baca nie, mama n adik renaz pun aderr skali...tgh nak tdoo
blh plakkk nak tergelakk...
hahhahahahhaha
 

Pulau Tenggol

Active Member
Joined
Sep 22, 2010
Messages
2,258
Reaction score
11
Points
25
nasib baik pembali tue perempuan,kalu laki mau kene penyepak budak tuh...:eek:
 

zahiruddin

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2006
Messages
6,135
Reaction score
5
Points
65
nape tak tanya sekali telur tu nak jantan ke betina?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register