penjual dan pembekal gaharu dicari

CG Sponsors




gaharu_dungun

Freshie
Joined
Dec 15, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Points
6
Assalamualaikum kepada semua terutamanya pembekal dan penjual gaharu.

Sesiapa yg ingin menjual teras gaharu dalam kuantiti yg byk (lebih dari satu juta pun tak apa) boleh menghubungi saya di hp 0139517348. Saya mempunyai beberapa tokey Arab dari Tanah Arab yang sanggup membeli kesemua teras gaharu secara tunai.Sesiapa yg berminat boleh menghubungi saya pada bila-bila masa.


wsalam
hakimi
0139517348
 
Sponsored Post

zashglove

Freshie
Joined
May 4, 2008
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
tuan hakimi,gaharu yg dah di proses boleh tak, greding macam mana?
 

gaharu_dungun

Freshie
Joined
Dec 15, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Points
6
gaharu yang diproses jadi apa? kalau jadi minyak ok lah, tp kalo yang lain tengok dulu macam mane

wsalam
 

suhaimih

Freshie
Joined
Apr 25, 2008
Messages
18
Reaction score
0
Points
3
Salam

Harap tuan dapat berikan harga belian dari gerd yang tertinggi hingga ke terendah

TQ
 

encikz

Active Member
Joined
Oct 28, 2008
Messages
1,771
Reaction score
219
Points
33
aku kenal satu owner tanah di hulu terengganu...kat tanah dia ada 1 batang gaharu sebesar 2 orang peluk...

agak-agak berapa awak boleh tawarkan untuk beli pokok gaharu besar ni...
 

azr

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2008
Messages
308
Reaction score
0
Points
10
aku ada pokok gaharu ni..tapi sikit je la dalam 9 batang je.aku nak cari pembeli pokok ni.usia pokok ni dah 3 generasi dah.aku tak tau nak cari pembeli kat sini..
 

anak jati

Fun Poster
Joined
Feb 12, 2009
Messages
186
Reaction score
1
Points
15
aku br bercite2 nk tanam pokok geharu...
dlm perbincangan ni..
agak2 la klu 5 thn lg TT ade ambik geharu lg x??
sbb 5 thn dh bleh jual kn...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register