Penjelasan sains : Seks, B*** & Janggut

CG Sponsors




Staffstatic

Active Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
2,262
Reaction score
20
Points
25
hurm nasib aku suka simpan jaggut hahah
terbaikkkk:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

lovebattery

Banned
Joined
Dec 11, 2007
Messages
1,280
Reaction score
13
Points
25
title video self proclaim....
tu pun dah boleh jadi persoalan kepada legitimacy claim mamat dalam video ni.
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,193
Reaction score
631
Points
161
bab janggut tu penah gak dgr ustaz bagtau yg simpan byk jggut biasanya banyak ank..he2..dan kurang kena penyakit jantung

apa yg Allah suruh dan Rasul sunnahkan mesti ada kebaikan bila di kaji2..:)cgrock
 

sidelli

Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
1,402
Reaction score
1
Points
25
alamak... janggut baru potong smlm...
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
Potong janggut lemah shawat....

Makan **** lemah patriotik....

Good info TT....
 

versaaa

Fun Poster
Joined
Feb 19, 2011
Messages
124
Reaction score
0
Points
10
kene simpan janggut panjang2 la jwpnya aku pas ni...hehe
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,039
Reaction score
47
Points
70
info yg menarik..pasni nk cari calon suami yg berjanggut la..huhu
tak payah suh je duda tu simpan janggut panjang2.. :)):)) kompon takder saingannyer.. hanya u je tau kelebihannyer.. :eek::eek:
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,039
Reaction score
47
Points
70
aku simpan janggut.. tapi tak la panjang sgt.. kemas n buat2 ada je.. kira ok la kan.. kdg2 ada request suh gesel2.. sedap katenyer.. wallahuallam wkakaka
 
Sponsored Post
Top
Log in Register