Penjelasan JAKIM Isu Kopi McDonald's Di Dakwa Mengandungi Lemak Khinzir

CG Sponsors




TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
150,776
Reaction score
20,775
Points
1,661
xbole blah bila ingat balik puak2 yg ckp xpg mcd tu kira jihad. come on la

sbb lepas tu ko pg. kan musibat cmtu
 
Sponsored Post

Jalapeno

Active+ Member
Joined
Nov 23, 2015
Messages
3,580
Reaction score
49
Points
35
Sebelum boikot dulu, suka minum.
But not anymore.
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
Terlalu banyak jenama makanan segera luar negara yang masuk ke dalam negara kita dan badan penguatkuasa kurang kawalan untuk memastikan kehalalan sesuatu produk. Hanya bergantung kepada individu muslim itu supaya bijak menentukan kehalalan sesuatu produk. Ejen asing mempunyai agenda tersendiri dalam membawa masuk makanan dari luar negara.
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
14,583
Reaction score
350
Points
131
xnak mkn sudah jgn sebar cite tak betoi plak...
 

angkasa

Active+ Member
Joined
Nov 16, 2009
Messages
2,949
Reaction score
19
Points
25
Bagus jugak viral2 ni dari satu sudut,sekurang2nya McDiabetes ni x berapa berani permain/masukkan bahan tertentu/haram dlm makanan di Malaysia...
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
14,583
Reaction score
350
Points
131
a'ah, betul tu..
ni sebar cerita yg bukan bukan mengundang fitnah pulak
1 jd dlm malaysia takde tulis pun ****...
1 kat luar negare pasai ****
tibe2 senang2 je kaitkan...
share...
 

iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,529
Reaction score
72
Points
120
bukan cite ni penah viral ke dulu??

ulangtayang lg ke?
 

02047haf

Active+ Member
Joined
May 22, 2015
Messages
2,847
Reaction score
153
Points
48
xbole blah bila ingat balik puak2 yg ckp xpg mcd tu kira jihad. come on la

sbb lepas tu ko pg. kan musibat cmtu

hahaha orang macam ni lawak.

Kita: Bro, jom pergi mekdi
Dia : Eh taknaklah, aku boikot mekdi. Ni jihad yang aku mampu buat
Kita: Jomlah, aku belanja
Dia : Ko belanja? Betul? Ok jom!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register