Penjelasan Isu Pati Kiub Pork Jenama Knorr - Bahagian Hab Halal JAKIM

CG Sponsors




biomedik

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2006
Messages
4,546
Reaction score
265
Points
41


so betul la ada knorr kiub babiii..nak ke beli.kiub ayam company yg jual kiub babiiii?
kiub ayam dikilangkan di malaysia la...apa kena mengena kiub babiii plak..:D
 
Sponsored Post

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,235
Reaction score
547
Points
171
tgk avatar i... boikot produk bersih sokong anti ruu 355
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,235
Reaction score
547
Points
171
kiub ayam dikilangkan di malaysia la...apa kena mengena kiub babiii plak..:D
u nak pelahap makan. u ranggos sorg.. kami boikot produk p.ramly ni
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,235
Reaction score
547
Points
171
lu mau boikot lu punya pasal la...apa gua peduli.
puak c tu letak atmrab ke letak p. ke.. mereka peduli apa. jnji org Islam beli.. itu sbb nak sgt logo halal.. logo jer halal.. tp bhn pula sebaliknya
 

biomedik

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2006
Messages
4,546
Reaction score
265
Points
41
puak c tu letak atmrab ke letak p. ke.. mereka peduli apa. jnji org Islam beli.. itu sbb nak sgt logo halal.. logo jer halal.. tp bhn pula sebaliknya
ko tuduh/anggap pihak JAKIM ni naive dlm buat kerja la yer...:eek::eek:
 
Last edited:

babyblacky

CG Top Poster Club
Joined
Feb 24, 2011
Messages
20,133
Reaction score
211
Points
123
Main kasar ngan jakim last die yang kene nanti
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,753
Reaction score
1,869
Points
201
Bertahun lepas pernah beli kuib nie.

Saja buat kuah.

Berlemak dan berminyak.

Geli aku.

Susah nak cuci.


Stop dah sejak tu.
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,753
Reaction score
1,869
Points
201
Last edited:

asdasdasd

Legendary Member
Joined
May 2, 2011
Messages
12,898
Reaction score
305
Points
136
ko tuduh/anggap pihak JAKIM ni naive dlm buat kerja la yer...:eek::eek:
betul apa dia cakap. istihar bahan lain, line clear sikit terus guna benda haram. bila kantoi, terus cakap kena sabotaj la, kesilapan teknikal la, bla2..dan seperti biasa, pihak agama islam malaysia yg serupa pondan terus senyap sunyi tak kata apa, hanya satu ayat

"oooo..kesilapan teknikal. lain kali jgn buat lagi ye"

ini ayat drama aku dah hafal la. semua nk jaga hati cina kapir...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register