BTC USD 63,011.3 Gold USD 1,745.19
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Penjara enam bulan jika ekzos kenderaan 'bising'

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,601
Reaction score
1,220
Points
201
polis kene raid kedai ekjos sepatutnya

mcm dia tangkap org mabuk
Tp benarkan jual beer

mcm dia suh jaga kesihatan
Dlm masa yg sama dia jual rokok

Heheh

susah boss.. bebudak skrg sume bikin sdr jerk... x htr kedai pun... mmg kuasa menangkap perlu dilaksanakan... bikin gaduh jerk ekzos ni.. bertumbuk kekadang...
 
Sponsored Post

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
23,179
Reaction score
2,290
Points
201
patutnya semua kenderaan kena buat inspection berkala setiap tahun sebelum nak renew roadtax.
 

seiryu82

Active+ Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
3,254
Reaction score
96
Points
40
Kalau betol2 buat kerja hari2 boleh kutip banyak tuh.
 

ipinos

Active Member
Joined
Feb 10, 2014
Messages
1,529
Reaction score
26
Points
35
musim2 covid ni lebih baik tingkatkan saman pada yg tak patuh SOP
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,055
Reaction score
765
Points
121
penguatkuasaan lemah? biarkan kuasa viral rakyat bertindak!

ayuh kawan2 semua.

anda nampak eksoz modified? rakam video, berserta no plat. viralkan.

polis dah takde alasan utk x ambik tindakan kalo bnda dah viral.
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
10,301
Reaction score
1,320
Points
201
patutnya semua kenderaan kena buat inspection berkala setiap tahun sebelum nak renew roadtax.
Dh ada tp mcm biasa la xfhm ka hahaha
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,349
Reaction score
185
Points
83
Yang ekzos bingit ni kalau dulu geng motor 2stroke...sekarang dah kurang... Geng superbike pun sama.... Alasannya orang boleh dengar dari jauh.

Jangan sampai mengganggu orang je.
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
10,301
Reaction score
1,320
Points
201
Rasanya denda nie jabatan Alam sekitar yg ambik tindakan....ada alat dia tu....masuk dlm pencermaran bunyi
 

cryptodoge

Fun Poster
Joined
Sep 1, 2017
Messages
690
Reaction score
84
Points
20
yang ni aku sokong, lagi2 mat motor. aku rasa nak amik telinga dia letak kt ekzos sambil pulas2
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register