BTC USD 16,797.0 Gold USD 1,789.99
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Penghantar makanan maut dirempuh SUV

Yallah

Active+ Member
Messages
2,616
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,616
Reaction score
356
Points
41
Banyak je eksiden libatkan cyclist kat sana.
Ofcouse lah ada kemalangan. Kemalangan ada dimana mana. Tetapi di barat cyclists ada beribu ribu ribu didalam bangar. Di setengah tempat Mereka ada highway dan lane mereka sendiri.
 
Sponsored Post

Yallah

Active+ Member
Messages
2,616
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,616
Reaction score
356
Points
41
Alamak dah jadi thread basikal lah pulak!😂

2-E79-ADBC-6-AC0-4-ADC-82-F4-559-EC7-C62-F8-F.jpg
 

Yallah

Active+ Member
Messages
2,616
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,616
Reaction score
356
Points
41
Banyak je eksiden libatkan cyclist kat sana.

Number of cyclists killed on roads in Great Britain from 2012 to 2020.

ini seluruh great Britain. Mau berjuta cyclists di atas jalan raya, tetapi kematian sangat rendah.

AFA18-A9-D-EA5-B-4-C9-F-BF39-7-D024213-BC16.png
 

Yallah

Active+ Member
Messages
2,616
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,616
Reaction score
356
Points
41
Banyak je eksiden libatkan cyclist kat sana.
Ini Malaysia tetapi pemandu motorsikal 243 mati dalam satu bulan. Di UK yang berpenduduk 65 juta orang yang mati paling ramai pun 140 setahun.

A42-EBCFC-00-CD-4381-81-FA-7973-B25-FF21-D.jpg
 

Yallah

Active+ Member
Messages
2,616
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,616
Reaction score
356
Points
41
Pemandu motosikal : Kematian kemalangan Dalam masa setahun.

Di malaysia 243 kematian dalam satu bulan manakala di UK 285 kematian dalam setahun.


F3-E4234-A-0-C20-4-B2-A-BB52-24-E86-D5-D8858.png
 
Last edited:

ilham_iceman2001

Fun Poster
Messages
864
Joined
Mar 22, 2012
Messages
864
Reaction score
251
Points
31
Number of cyclists killed on roads in Great Britain from 2012 to 2020.

ini seluruh great Britain. Mau berjuta cyclists di atas jalan raya, tetapi kematian sangat rendah.

AFA18-A9-D-EA5-B-4-C9-F-BF39-7-D024213-BC16.png

Knp banding motorbike dgn cyclists? Cuba banding motorbike dengan motorbike. Baru adil.
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
40,979
Joined
Apr 18, 2010
Messages
40,979
Reaction score
3,473
Points
266
Awards
1
Budak yang bawak X-trail baru tu tak kena balun ke?
Memang tak ada akal punya budak bawak kereta macam ribut.
 
Sponsored Post

Top
Log in Register