To Sell Penghabisan Stok Penapis Air Dr Sukida

CG Sponsors




En Awfal

Freshie
Joined
May 25, 2008
Messages
15
Reaction score
0
Points
13
penghabisan stok penapis air Dr Sukida:
Harga asal: RM1980.00
Harga special: RM1,000.00 sahaja!! Jimat RM980.00

sape nak beli sila hubungi saya....
 
Sponsored Post

joes

Fun Poster
Joined
Oct 11, 2008
Messages
179
Reaction score
0
Points
10
penghabisan stok penapis air Dr Sukida:
Harga asal: RM1980.00
Harga special: RM1,000.00 sahaja!! Jimat RM980.00

sape nak beli sila hubungi saya....

SALAM
saya cuba carikan buyer yer..
ada com tak..
 

Maximusss

Freshie
Joined
Aug 28, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Points
6
tolong saya cari jugak boleh...komisen no hal
saya juga.......
paling rendah rm1000, ko bole markup seberapa tinggi yg ko bole....harga di pasaran: rm1980...
kalo ko dpt 100 buyer pun i bole dptkan stok utk ko....sbb i tau byk yg dah invest duit tuu dah mula bising dan sanggup turun harga utk dpt balik modal walaupun rugi........
 

creditcardsolution

Fun Poster
Joined
Mar 13, 2008
Messages
444
Reaction score
0
Points
10
saya juga.......
paling rendah rm1000, ko bole markup seberapa tinggi yg ko bole....harga di pasaran: rm1980...
kalo ko dpt 100 buyer pun i bole dptkan stok utk ko....sbb i tau byk yg dah invest duit tuu dah mula bising dan sanggup turun harga utk dpt balik modal walaupun rugi........
kalo dapat hrga borong say kat rm599 blh jual kat rm1980 ..untung rm1381 ...dahsyat betul... lagi foc Food Voucher rm299/unit.
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
huih~!!
jauh gile mark up hrga brg nih..
x sangke plak hrge asal rm500++ je..
mahal pasal MLM ker..?
 

Maximusss

Freshie
Joined
Aug 28, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Points
6
kalo dapat hrga borong say kat rm599 blh jual kat rm1980 ..untung rm1381 ...dahsyat betul... lagi foc Food Voucher rm299/unit.
bro, RM599 unit DR SUKIDA atau unit "energy water 7 filters - vertex" yg ko promote?
kalo unit DR SUKIDA, bole consider lah...:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register