Pengesahan nikah Adira-Adenan Abu 7 Mac ini

Recommended Brokers


Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
50,944
Reaction score
1,501
Points
596
macam nie jangan la cerai

sayang menyayang cinta dikenang perasaan menjadi rinduuu woooooo!!!!!
 

Encik Hasrol

Fun Poster
Joined
Jun 4, 2014
Messages
505
Reaction score
5
Points
15
jangan lepas wey.... jaga elok2..benda rare susah dapat ganti
 

mrvx

Super Active Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
9,515
Reaction score
418
Points
81
lepas lahhh... nanti aku ambil :D
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,888
Reaction score
1,858
Points
141
org dh taknak ni kdg2 bahaya jgk simpan....takut nanti jadi kes kantoi dlm hotel pulak sekali lg....
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,766
Reaction score
953
Points
161
Melalui satu sesi temubual bersama mStar Online, suami kepada Adira AF yang dikenali sebagai Datuk Red telah berkongsikan beberapa perkara menarik tentang dirinya selain turut menjawab persoalan berkaitan gosip yang pernah melandanya bersama beberapa barisan selebriti tanah air.

Masih hangat diperkatakan ketika ini tentang pelakon Nonny dan juga dirinya, ada perkara yang mungkin ramai di luar sana tidak tahu bahawa Datuk Red sebenarnya sangat jelas tentang matlamat dan juga perancangan masa hadapannya – bermula sejak dari bangku sekolah lagi.

“Daripada keciklah, cikgu di sekolah pun ada tanya saya – cita-cita nak jadi apa’kan? Dieorang semua cerita nak jadi doktor, pilot, bomba apa semua – tapi saya nak kahwin dua. Saya ni lain. Cita-cita saya nak kahwin dua”

“Semua gelakkan semua. Saya memang sukakan cabaran sebenarnya. Selain daripada bisnes, kita ada rumahtangga ni pun kita suka cabaran. Kadang-kadang kalau rumahtangga tiada cabaran, tiada apa-apa, macam biasa je, kadang-kadang bosan jugak”


“Dia (rumahtangga) nak ada merajuk, manja, pujuk, itu yang seronoknya. Saya ni pencinta wanita, tapi bukan ‘buaya’. Alhamdulillah cita-cita saya dah tercapai,” kongsinya.

Selain itu menurut Datuk Red juga, dia turut memasang hasrat untuk menambah seorang lagi isteri. Sama ada usahanya berjaya atau tidak, kita tunggu sajalah. Semoga impian Datuk Red berjalan dengan lancar hendaknya.

pungkuoq hang la
 
Sponsored Post
Top
Log in Register