BTC USD 57,453.2 Gold USD 1,795.38
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pengecualian bayaran bil elektrik RM20 ke bawah kekal hingga Disember 2010

alisha_qistina

Super Active Member
Messages
6,412
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,412
Reaction score
257
Points
81
KUALA LUMPUR: Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air mengumumkan pengecualian pembayaran bil elektrik sebanyak RM20 dan ke bawah kekal sehingga Disember 2010, kata menterinya, Datuk Peter Chin Fah Kui di sini, sebentar tadi.
 
Sponsored Post

anak_jatiperak

Super Active Member
Messages
5,360
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Salam..ni ke Satu Malaysia....kena tipu kite semua hahahahaha
 

am2020

Active+ Member
Messages
2,731
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
mana nak cr bil bawah rm 20..aku dah habis jimat pun rm 30 lebih jer...:D

gimik jer...
 

atlantis

CG Top Poster Club
Messages
35,221
Paid Membership
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
bikin bakar darah je menteri ni
 

fareast262

Active+ Member
Messages
4,010
Joined
Feb 7, 2007
Messages
4,010
Reaction score
7
Points
25
umah pakcik aku tak dpt rm 20....
mesti ade jugak 25 26 27..
tu pon dah abih jimat....
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Messages
12,747
Paid Membership
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
mmbe aku lg jimat.umah ade lampu dpn dgn lampu bilik air jek..lmpu bilik xde..semua xde.karen rm5 jek
 

adaman

Fun Poster
Messages
296
Joined
Mar 9, 2009
Messages
296
Reaction score
10
Points
15
MEMAHAMI TEKNIK BERITA



PENGECUALIAN PEMBAYARAN BIL LETERIK RM20 KE BAWAH DILANJUTKAN
-melayau

KUALA LUMPUR 17 Dis. - Kerajaan bersetuju supaya pengecualian pembayaran bagi bil elektrik RM20 dan ke bawah dilanjut sehingga Disember tahun depan, Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Peter Chin mengumumkan di Kuala Lumpur hari ini.

nota:
ini berita baru masuk.

berita seperti ini mesti difahami bahawa
telah ada perancangan untuk menaikkan harga leterik.
dalam strateji propaganda ini dipanggil
mengolah awal. caranya cukup senang. sampaikan berita sedap
kemudian keluarkan berita sedih. apabila ada bantahan maka
tunjukan kepada orang ramai beriat awal tadi.

kesian: dalam dunia internet hari ini juru putar tidak
boleh lagi menggunakan kitab kuning goebbels kah kah kah
 

ceria28

Legendary Member
Messages
11,902
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,902
Reaction score
109
Points
123
Alahai..nak dodoikan rakyat mcm budak2 aje. Bagi laaa lebih sikit ini RM20 mmg tak lojik.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register