pengaruh yahudi dlm pergaulan harian???

CG Sponsors




achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,716
Reaction score
297
Points
141
jew..
jew...
jew....

acak kali jugak la aku tgk org tulis perkataan ni. ini trend zaman skarang?

sumer huruf belakang 'r' dah tukar jadi 'w'.. dan aku yakin ni selalunya budak2 remaja yg selalu guna.

klu korang baca ni... henti2kan la taip perkataan tu... dah sedap2 (je/jer?) korang ubah2 pulak jadi jew... jangan jadi KAKI POMPOM YAHUDI daa... kesian la kat saudara kita kat palestin tu

bahasa korang :(scam:(scam:(scam


(mod..kalau dah ada perbincangan psl ni... minta maap ar :D)
 
Sponsored Post

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
aku pon terprasan gak tuh....
pening aku nk membaca ayat2 diorg nih mula2....
tp penggunaan perkatan "jew" ganti
"jer/je" mmg ade masalah.....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
jew..
jew...
jew....

acak kali jugak la aku tgk org tulis perkataan ni. ini trend zaman skarang?

sumer huruf belakang 'r' dah tukar jadi 'w'.. dan aku yakin ni selalunya budak2 remaja yg selalu guna.

klu korang baca ni... henti2kan la taip perkataan tu... dah sedap2 (je/jer?) korang ubah2 pulak jadi jew... jangan jadi KAKI POMPOM YAHUDI daa... kesian la kat saudara kita kat palestin tu

bahasa korang :(scam:(scam:(scam


(mod..kalau dah ada perbincangan psl ni... minta maap ar :D)
baru pagi tadi aku tegoq sapa tah..kat sec artis tu
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
biasa jer nie...
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,210
Reaction score
2,372
Points
201
Bahasa budak-budak sekarang makin mengong la...paling sakit hati bila baca sms.Haram tak paham singkatan ikut suka yg depa gunakan :eek::eek:

Bahasa mengong..attitude mengong..apa nak jadi ni:-?
 

Overclock

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2006
Messages
14,056
Reaction score
42
Points
120
Nie bukan pengaruh yahudi aku rase. Tapi pengaruh rakan sebaya kot.. Bahasa budak2 moden kunun.. Citt... poyo jer bunyi dier..

ps- kat profile comment aku ade satu..hu huu
 
Last edited:

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
hahhhah..
slalu bhs budak kl ni..
heheheh..~
 

rauzan

Active Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
1,258
Reaction score
10
Points
25

aq la tu...
:D:D:D
sori...x guna lagi...

p/s : skali tkena la...

:)paid:)paid:)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register