Penganalisis: Anwar Ibrahim Tak Mungkin jadi Perdana Menteri

CG Sponsors




Sponsored Post

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
6,947
Reaction score
779
Points
121
dicdgkan ph guling non - ganti dgn mak sabun
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
2,737
Reaction score
713
Points
81
fuh panjang

rumusan dia: Anwar adalah Menteri Kewangan

n takat tu je
Ayat puji melambung ............ Masa anwar jadi menteri kewangan dulu, ekonomi kita memang terbaik dan masa tu kita ada gabenor bnm yg bagus

Tapi kerugian forex melebihi 30bilion zaman anwar jadi menteri kewangan kan?
 

Mad_Hatter

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
8,655
Reaction score
1,393
Points
151
bkyTXcU.png

OSPkeVY.png



OK, Nombor sudah jumpa selepas berbulan mencari :ROFLMAO:.

strong, formidable, convincing (y)
 
Last edited:

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
6,139
Reaction score
470
Points
91
Nombor dah ada tp tarikh pulak x de. Sian bang non
 

azham

Active+ Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
4,921
Reaction score
926
Points
86
kena main je tu..
yg tu pun amik serius.
Macam mana saya nak hadam yang DSAI ni akan jadi PM yang terbaik yang Malaysia ada?
Sedangkan kat dalam negara pun boleh kena game dengan kawan2.
Inikan pula dengan ketua negara luar yang lagi putar alam.
Hancur Malaysia ni kalau dapat ketua negara yang senang kena game.
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,997
Reaction score
1,239
Points
111
Macam mana saya nak hadam yang DSAI ni akan jadi PM yang terbaik yang Malaysia ada?
Sedangkan kat dalam negara pun boleh kena game dengan kawan2.
Inikan pula dengan ketua negara luar yang lagi putar alam.
Hancur Malaysia ni kalau dapat ketua negara yang senang kena game.
Macam Mana orang yang asyik Kena game je tapi nak jadi pm?
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,391
Reaction score
1,876
Points
201
Itu hari ye ye je kata nak tangkap bangnon
Konon gegar agong da punya listname

haram satu apa pun tak buat hahah

nampak tak lakonan masing2 :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register