BTC USD 35,942.8 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pengambilan Pelatih GIATMARA Segambut

strash_x

Active Member
Joined
Feb 14, 2006
Messages
2,005
Reaction score
4
Points
25
Salam 1Malaysia

iklangiatmara.png


Dipendekkan cerita, dari anda mohon kat Kolej Swasta yang bayar beribu-ribu ringgit, membuat pinjaman kemahiran dan hasil yang tidak seberapa. baik masuk kat sini.

Kenapa?

1.Kelengkapan pembelajaran yang cukup.
2.Tenaga Pengajar yang berpengalaman
3.Ditanggung sepenuhnya oleh MARA (dapat elaun lagi RM200 sebulan)
4.Pelbagai aktiviti luar yang menarik.
5.Tempoh pembelajaran selama 6 bulan.
6.Mendapat 2 sijil iaitu dari GIATMARA dan SKM dari JPK
7.Khas untuk bumiputera sahaja.
:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

one piece

Freshie
Joined
Oct 18, 2010
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
wah menarik ni......
biar btol dapat elaun mcm ni nak msok lah............
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,761
Reaction score
71
Points
70
adik aku dah buat sijil ni....sekarang keje kat perodua servis...:)cgrock
 

one piece

Freshie
Joined
Oct 18, 2010
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
wah mcm best ni nak msok...........
kalau msok giat mara sgmbut ni kompem dapat keje ker...........
 

strash_x

Active Member
Joined
Feb 14, 2006
Messages
2,005
Reaction score
4
Points
25
wah mcm best ni nak msok...........
kalau msok giat mara sgmbut ni kompem dapat keje ker...........

Takde la nak cakap conform dapat kerja. tapi alhamdulillah kami dapat banyak tawaran kerja dari majikan untuk budak-budak ni. Cuma budak-budak ni ada yang liat sket. tau nak enjoy je.~X(~X(
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register