Pengalaman Ditipu bengkel servis Motosikal , cara dapat refund balik

CG Sponsors




magnesium

Legendary Member
Joined
Apr 18, 2010
Messages
10,544
Reaction score
308
Points
131
Tahniah tt

Boleh jadi panduan pada yg lain
 
Sponsored Post

sangbogol

CG Top Poster Club
Joined
Dec 12, 2007
Messages
25,143
Reaction score
47
Points
120
kena pastikan barang tersebut memang bukan ori baru buat report.
 

bebird

Super Active Member
Joined
Dec 18, 2008
Messages
5,359
Reaction score
139
Points
73
kereta adik aku..

pi hantar kedai cat... kedai tu ada buat penyelenggaraan sekali..
mintak kedai tukar bateri... sb bateri nak kong..

sekali kedai buat major servis... caj termasuk bateri RM7++.00
kereta kancil..

sekarang ni aku suruh adik aku bayar bateri je...
kalo bengkel suruh bayar full... report kt kpdnkk..
 

skafever69

Active+ Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
4,427
Reaction score
20
Points
25
Port dulu
aku xtau nak report mcm mana.
Pernah jadi kat motor aku, koi api je. Habis kena barai
kedai kat sebelah mamak. Mcm harem kedai cina tu..
3 org kena mcm aku...
 

cencorot

Fun Poster
Joined
Aug 20, 2014
Messages
670
Reaction score
10
Points
15
stail diaorg meniaga memang mcm ni, sebab tu kaya cepat
 

Mr.Tab

Active+ Member
Joined
Nov 3, 2012
Messages
3,071
Reaction score
15
Points
25
Port dulu
aku xtau nak report mcm mana.
Pernah jadi kat motor aku, koi api je. Habis kena barai
kedai kat sebelah mamak. Mcm harem kedai cina tu..
3 org kena mcm aku...
kedai tu kat mana....report aje..kalau kes baru2
 

zulpax

Active Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
1,118
Reaction score
8
Points
25
stail nak gi haji cepat..hihi
Kedai sebelah mamak jalan nak gi maju junction tu ke bro?.kalau betul aku pun pernah kena.tapi dengan motor LC aku barai aku bawak balik terus kena kelentong.repair dgn member je. :D
 

Mr.Tab

Active+ Member
Joined
Nov 3, 2012
Messages
3,071
Reaction score
15
Points
25
Kedai sebelah mamak jalan nak gi maju junction tu ke bro?.kalau betul aku pun pernah kena.tapi dengan motor LC aku barai aku bawak balik terus kena kelentong.repair dgn member je. :D
kedai area situ la, sblah kedai mamak tu, menggigil kpdnkk datang kedai..hahaha...sape kena situ, pakat2 la jangan pegi lagi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register