BTC USD 54,357.1 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pengalaman anda merebahkan lembu

BERPENGALAMAN MEREBAHKAN LEMBU SEMBELIHAN?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

AMICO66

Super Active Member
Messages
9,637
Joined
May 5, 2008
Messages
9,637
Reaction score
265
Points
91
Sekarang semua tempat sudah bersedia untuk menyambut hariraya korban dan sudah semestinya sudah membuat persiapan tempat sembelihan.

Siapa kawan2 kat carigold yang ada kat sini yang ada pengalaman merebahkan lembu untuk sembelihan korban, aqiqah atau apa2 saja yang boleh dikongsi bersama!!

Boleh ceritakan teknik yang digunakan. :d:d:d
 
Sponsored Post

sconsult

CG Top Poster Club
Messages
22,646
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Bukan setakat rebahkan, aku ada pengalaman sembelih biri-biri.
 

sbwmali

Fun Poster
Messages
785
Joined
Jun 25, 2008
Messages
785
Reaction score
1
Points
15
lembu,biri, unta x pernah. ayam pernah gak.:D:D
 

Kurma

Active+ Member
Messages
4,219
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
Sekarang semua tempat sudah bersedia untuk menyambut hariraya korban dan sudah semestinya sudah membuat persiapan tempat sembelihan.

Siapa kawan2 kat carigold yang ada kat sini yang ada pengalaman merebahkan lembu untuk sembelihan korban, aqiqah atau apa2 saja yang boleh dikongsi bersama!!

Boleh ceritakan teknik yang digunakan. :d:d:d

Bang uchop bok mai daging sekilo:">:">:">
 

ahib0205

Legendary Member
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
ayam, kambing, dan lembu je penah :)

esok saya bertugas jugak insya Allah :) jemput la datang ke masjid al-ubudiyah seksyen 19 shah alam :D
 

sconsult

CG Top Poster Club
Messages
22,646
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
ayam, kambing, dan lembu je penah :)

esok saya bertugas jugak insya Allah :) jemput la datang ke masjid al-ubudiyah seksyen 19 shah alam :D

Ya Maulana, semoga amal ibadah tuan diterima Allah.
 

ulam

CG Top Poster Club
Messages
22,373
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Tak pernah, silap hari blan teman yg tumbang.... :))

Anyway selalunya join melapah jer ngn wat keja menimbang.... :D
 

MrKacanG

Super Active Member
Messages
5,061
Joined
May 24, 2008
Messages
5,061
Reaction score
31
Points
70
tiap2 taun aku bertugas tangkap lembu nih dah start dah
sok 6ekor nak kena tumbangkan

'SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA'
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register