BTC USD 42,039.1 Gold USD 1,816.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Penerangan Indikator

santains

Freshie
Messages
4
Joined
Nov 15, 2007
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
Salam sejahtera,

saya masih muda lagi dlm forex nih walaupun agak berumur..
so nak minta panduan berkenaan indikator yang digunakan...
pastu lak naktau gak...cthnya ema5, ema15 apa bendanya tu. kat mane nak tengok dan yang berkaitan...

semoga yang membantu dimurahkan rezeki...amin
 
Sponsored Post

taufic

Legendary Member
gem
Messages
14,651
Paid Membership
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
694
Points
161
Salam sejahtera,

saya masih muda lagi dlm forex nih walaupun agak berumur..
so nak minta panduan berkenaan indikator yang digunakan...
pastu lak naktau gak...cthnya ema5, ema15 apa bendanya tu. kat mane nak tengok dan yang berkaitan...

semoga yang membantu dimurahkan rezeki...amin

bro bule tgk kat help topics kat dalam mt4 tu..
macam2 ada.. try la.. :)
 

ammal07

Super Active Member
Messages
5,069
Joined
Apr 3, 2008
Messages
5,069
Reaction score
368
Points
81
Salam sejahtera,

saya masih muda lagi dlm forex nih walaupun agak berumur..
so nak minta panduan berkenaan indikator yang digunakan...
pastu lak naktau gak...cthnya ema5, ema15 apa bendanya tu. kat mane nak tengok dan yang berkaitan...

semoga yang membantu dimurahkan rezeki...amin

kena rajin cari, dlm cg ni macam macam ada, nak tunggu orang suap payah la.....:D
 

Viere

CG Top Poster Club
gem
Messages
26,579
Joined
Aug 8, 2008
Messages
26,579
Reaction score
179
Points
123
indicator banyak bro. kalau bagus untuk hang tak semestinya bagus untuk aku. Setiap orang akan ada indi yang sesuai dan sebati dengan dia. cuma praktikkan lagi ja.
 

rauzan

Active Member
Messages
1,258
Joined
Sep 24, 2008
Messages
1,258
Reaction score
10
Points
25
Salam sejahtera,

saya masih muda lagi dlm forex nih walaupun agak berumur..
so nak minta panduan berkenaan indikator yang digunakan...
pastu lak naktau gak...cthnya ema5, ema15 apa bendanya tu. kat mane nak tengok dan yang berkaitan...

semoga yang membantu dimurahkan rezeki...amin


aq pon nubies jgk...
aritu MC member tolong mainkan...
arini aq main sendiri guna
indi stoch n fract jak...
hasilnya mtk tlong sifu2 comment ckit...
aq main bantai ja...hehehe...
acct : 165198
pass : 2cphanw
sifu tolong2 kay...
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

fxgator

Active Member
Messages
1,026
Joined
Nov 2, 2008
Messages
1,026
Reaction score
15
Points
25
Salam sejahtera,

saya masih muda lagi dlm forex nih walaupun agak berumur..
so nak minta panduan berkenaan indikator yang digunakan...
pastu lak naktau gak...cthnya ema5, ema15 apa bendanya tu. kat mane nak tengok dan yang berkaitan...

semoga yang membantu dimurahkan rezeki...amin

Forum ni cam lubuk informasi tentang forex. Take a look around. Sebulan pun tak abis study menda2 kat forum ni kot... Good luck!








:)
blank_v.jpg
blank_o.jpg

blank_c.jpg
blank_m.jpg

blank_f.jpg
blank_y.jpg

blank_p.jpg
 
Sponsored Post

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.14024
USD / JPY
114.905
GBP / USD
1.36444
USD / CHF
0.91454
USD / CAD
1.25023
EUR / JPY
131.019
AUD / USD
0.72010

CG Sponsors




Top
Log in Register