Penduduk berang sisa **** dilambak

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
MELAKA - Menjijikkan! Daging **** habis dijual, sisanya dibuang merata-rata.

Perbuatan tidak bertanggungjawab itu menyebabkan penduduk berang apabila kira-kira 50 kilogram sisa **** dibuang di Kampung Padang, Jalan Pokok Mangga, di sini.

Sisa bangkai itu termasuk lemak, isi perut dan kulit dilonggok begitu sahaja bersebelahan sebuah tong sampah besar di kampung berkenaan.

Salah seorang penduduk, Murad Naim, 40, berkata, sisa **** itu disedari penduduk petang kelmarin.

Ujarnya, perbuatan itu dipercayai dilakukan peniaga daging **** yang berhampiran.

"Mereka yang membuang sisa **** ini sudah melampau kerana melonggokkan sisa **** di luar tong sampah," katanya ketika ditemui, di sini semalam.

Seorang lagi penduduk, Azlan Madin, 44, berkata, beberapa ketulan sisa **** itu turut dibawa kucing ke sekitar kawasan perumahan.

"Ada sisa **** dijumpai berhampiran rumah penduduk. Saya takut sisa **** ini dibawa masuk ke dalam rumah oleh kucing tanpa disedari," katanya.

Bagi Mohamad Fauzi Mat Noh, 32, pihak yang membuang sisa **** itu tidak mempedulikan sensitiviti masyarakat Melayu yang beragama Islam di kampung berkenaan.

"Majoriti penduduk kampung ini beragama Islam. Sepatutnya, sisa **** tidak dibuang sembarangan," katanya.

nak provok ler nie...
 
Sponsored Post

MyBroadband

Active Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
1,350
Reaction score
38
Points
30
ntah la nak support sape pasal kes ni..kesian gak kat islam2 situ..ape kes babbi ne..aku tak berapa paham sgt
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Bau nya saja dah menjengkelkan.....
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,629
Reaction score
258
Points
91
melaka kan di bawah pemerintahan BN. So....kena lapur kat pemimpin dia la.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Payah kalau tak reti nak hormati orang lain
 
Sponsored Post
Top
Log in Register