Pendapat proton inspira terpakai

Recommended Brokers


amirbsp

Active Member
Joined
Sep 25, 2013
Messages
1,264
Reaction score
19
Points
25
ade 1 youtuber ckp tan chong malaysia sampah sb xtrail pakai 3 thn gearbox dah problem...
sblm warranty abes die dah bgtau service centre pasal gearbox ade bunyi tp katenye biase...
abes warranty nak tukar gearbox kene 20k klau nak ganti...
ade pengguna nissan2 lain pun komen jenis2 kete nissan lain pun gearbox ade masalah...

sape2 pakai nissan tlg kompomkan...
aku pun ade jugak dgr... masalah pada gearbox, ntah laa bergantung cara penggunaan, benda tu duduk kat dalam so tak tahu cam ner rupanya,,, harap menjaga minyak gear dan tukar mengikut yang disarankan. harap tak jadi ape2 laa sbb dh maklum nak tukar gearbox mmg makan ribu. setakat ni dgr 1 2 atau 3 kes.. yang aku dgr laa. tak tahu laa kalau yang lain... aku pengguna nissan, sekian terima kasih
 
Sponsored Post
Sponsored Post
Top
Log in Register