Pencegah maksiat rogol gadis

CG Sponsors




alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
BANDA ACEH: Polis agama Aceh dicadangkan supaya dibubar selepas 3 anggotanya di dakwa merogol seorang gadis.

Aktivis wanita, Evi Narti Zein berkata, polis agama hanya menakut2kan org awam. Sasaran utama ialah wanita tidak bertudung dan berpakaian ketat. Gadis 20 tahun mendakwa dirogol ketika ditahan di sebuah lokap di Aceh Timur awal bulan ini selepas ditahan bersama teman lelakinya.

credit:metro
 
Sponsored Post

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
mesti air dah naik kepala ni... tu yang tak tahan tgn gadis tu...
 

mokhaini

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
3,094
Reaction score
13
Points
25
asyik tangkap org buat maksiat je ... mana tahan beb ....
 

BasicCX

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
6,223
Reaction score
172
Points
73
Aku rasa fitnah nih, polis aceh mana ada tahan orang.
 

johnrozz

Fun Poster
Joined
Jun 25, 2007
Messages
226
Reaction score
2
Points
20
perghh... x thn beb.... asyik tgk jer.... !!!
tp... betul ker.... or hanya nak cerita rekaan utk membubarkan polis agama..?
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
tgk sok metro kena saman ngan indon
 

silvermaddness

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2007
Messages
11,535
Reaction score
66
Points
130
macam fitnah je ni...nk buruk2 kan usaha yg diadakan...huhu..mcm2 adaaa
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
polis agama... kat sini ada gak polis poket.. :)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register