To Sell Penapis Air - Nano Teknologi - Produk Muslim - Hanya RM598 Sahaja

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

ngobok

Active Member
Joined
Jan 3, 2006
Messages
1,600
Reaction score
22
Points
25
IMTIYAAZ NANO ALKALINE TREATMENT SYSTEM









KENAPA BAYAR LEBIH????

TEKNOLOGI YANG SETANDING DENGAN PRODUK YANG TERDAPAT DI PASARAN YANG BERHARGA RM1500 - RM2500

HARGA KAMI : RM 598.00 SAHAJA.


AGENT SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN

HUBUNGI : 014 230 3350 - ngobok
012 379 9412 - kawe78
 
Last edited:
Sponsored Post

kawe78

Active Member
Joined
Feb 15, 2006
Messages
1,487
Reaction score
4
Points
25
Tu dia maih jangan tak maih :)cgrock:)cgrock:)cgrock
bump utk TT​
 

KilangCetak

Active+ Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
4,447
Reaction score
29
Points
35
wah, lagi produk bumiputera...bagus2....
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Wah produk bumiputra ker, bagus kena support nie...
TT ada testimonial tak.. :-?
 

ngobok

Active Member
Joined
Jan 3, 2006
Messages
1,600
Reaction score
22
Points
25
Wah produk bumiputra ker, bagus kena support nie...
TT ada testimonial tak.. :-?
testimonial tak de lg.
produk ni baru je lancar minggu lepas.
tp mengikut ujian yg di jalankan, result air drpd walter filter ni adalah sama dgn produk yg ade dekat pasaran, malahan lebih bagus dari sesetengah produk lain.

kelebihan yg amat ketara pada produk ni adalah kerana dia jauh lebih murah berbanding produk yang kat luar.
 

kawe78

Active Member
Joined
Feb 15, 2006
Messages
1,487
Reaction score
4
Points
25
produt ini bukan saja bumiputra
malah islamic kerana bahan yang digunakan adalah bebas dari unsur-unsur yang meragukan kehalalannya.
maih sape yang berminat nak beli or nak jadi agen pun boleh.
kalau boleh utk setiap negeri. calling2 la ek
 

sarialong

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
3,116
Reaction score
1
Points
25
wah bagus nih..produk bumiputra islam..semoga xde unsur syubhat..insyallah
 

prepaidcelcom

Fun Poster
Joined
Dec 11, 2006
Messages
462
Reaction score
0
Points
10
Ambo dok kat kuantan..camana nak dapat penapis air ni...berminat jugak ni..
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register