Peminat Adi Putra Pertikai Keputusan ABPBH2012

CG Sponsors




nanad

Fun Poster
Joined
Jul 7, 2011
Messages
605
Reaction score
24
Points
15
Baru seminggu ABPBH2012 berlangsung, hari ini kecoh di Twitter apabila peminat Adi Putra mempertikaikan keputusan yang telah diumumkan. Penganjur majlis tersebut, Kak Cham telah diminta memberi penjelasan mengenai jumlah undi sebenar yang diterima oleh para pemenang ABPBH2012.



Menurut info yang diberikan oleh peminat Adi Putra yang bergelar 1HotLovers, jumlah undian yang dihantar oleh mereka melebih 42,000. Namun begitu, di dalam BiPop hari ini, jumlah undian untuk Adi Putra dimaklumkan hanya sekitar 24,000. Ini menyebabkan peminat-peminat Adi Putra mempersoalkan cara pengiraan undi dilakukan.



Tambah mengkagumkan apabila peminat Adi Putra turut sama berkongsi gambar-gambar suratkhabar Berita Harian yang mereka beli semata-mata untuk mengundi pelakon kegemaran mereka itu.



Menurut Kak Cham pula, sebelum keputusan diumumkan, pihak Media Prima telah melakukan audit untuk memastikan keputusan adalah telus. Namun jawapan tersebut masih tidak memuaskan hati para peminat Adi Putra. Mungkinkah banyak undi yang rosak? Mungkinkah ada konspirasi pengiraan undi? Sama-sama kita nantikan penjelasan daripada mereka yang terbabit.

:D
 
Sponsored Post

muridmurid

Active+ Member
Joined
Nov 19, 2010
Messages
4,463
Reaction score
67
Points
30
pada aku membazir je beli suratkhabar bebanyak tu
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
alahhhhh,bende budus ni pon nk bising2,siap suruh audit bagai,bukan boleh bwk perubahan kt negara pon
 

kozu

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
11,037
Reaction score
228
Points
133
asal tk buat online jer...hehe
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
tak menang pun xpe adi...

peminat masih dgn u....
 

miszsheyla

Fun Poster
Joined
Mar 21, 2013
Messages
128
Reaction score
0
Points
10
sanggup beli paper semate2 nak undi...aku hari2 baca cg aje nk tau info semasa...kahkahkah...bazir duit...
 

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,841
Reaction score
65
Points
125
pasal bende xde pekdah sanggup korang ye
 
Sponsored Post
Top
Log in Register