CG Sponsors




nazir5481

Active Member
Joined
Apr 6, 2007
Messages
1,442
Reaction score
1
Points
25
as-salamualaikum member CG..

aku nak mintak tolong ngan member2 kat sini.
kalau2 ada yg tahu kat mana aku boleh dapat sendal2 wanita
dengan harga borong.yg murah2 la untuk buat niaga kat kiosk dan pasar malam...:)paid

harap ada yg dapat membantu:D :D :D

tq.
 
Sponsored Post

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,594
Reaction score
817
Points
171
as-salamualaikum member CG..

aku nak mintak tolong ngan member2 kat sini.
kalau2 ada yg tahu kat mana aku boleh dapat sendal2 wanita
dengan harga borong.yg murah2 la untuk buat niaga kat kiosk dan pasar malam...:)paid

harap ada yg dapat membantu:D :D :D

tq.
cam best jer..kalo dapat dealer leh gak tumpang2 sekaki..:)
 

nazir5481

Active Member
Joined
Apr 6, 2007
Messages
1,442
Reaction score
1
Points
25
tu ler..aku tengah cari2 nih...
market aku budak2 student yg majoritynyer
pompuan...

nak cari pemborong...
kalo2 ada member2 kat sini yg tau..
tolong ler bg tau kat mana....
:(( :(( :D :D
 

nazir5481

Active Member
Joined
Apr 6, 2007
Messages
1,442
Reaction score
1
Points
25
x der ker kawan2 yg tau pasal pemborong kasut nih
 

mohdradzi

Active Member
Joined
Oct 10, 2007
Messages
1,104
Reaction score
132
Points
33
nape lambat sangat..aku dah lelong satu kedai kasut ..bulan lepas..
 

mohdradzi

Active Member
Joined
Oct 10, 2007
Messages
1,104
Reaction score
132
Points
33
x der ker kawan2 yg tau pasal pemborong kasut nih
aku ada tahu dua tiga tempat kau bole pergi...kat Batu Caves ada, kat Serdang ada..kat Kelang ada...kat Sri Kembangan ada....
terpulang pada bro..
 

nazir5481

Active Member
Joined
Apr 6, 2007
Messages
1,442
Reaction score
1
Points
25
aku ada tahu dua tiga tempat kau bole pergi...kat Batu Caves ada, kat Serdang ada..kat Kelang ada...kat Sri Kembangan ada....
terpulang pada bro..
ye ker bro...:((

melepas aku..mana dapat stok tu...
ada alamat @ no tpon x bro kat
batu caves,serdang,klang n sri kembangan tu
kalo ada boleh la PM aku ker..

mintak tolong kawan2..

tq
:)paid :)paid
 

stimbalut

Fun Poster
Joined
Dec 4, 2006
Messages
405
Reaction score
0
Points
10
a,kum bro..,bro area mane? klu kt kl senang jer..tp klu nak beli harga borong mesti kena buat marketing..sbb byk bro..
 

nazir5481

Active Member
Joined
Apr 6, 2007
Messages
1,442
Reaction score
1
Points
25
a,kum bro..,bro area mane? klu kt kl senang jer..tp klu nak beli harga borong mesti kena buat marketing..sbb byk bro..
banyak mcm mana tu..
boleh bg detail.

bro pemborong ker...
:)paid :)paid
 

shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
ye ker bro...:((

melepas aku..mana dapat stok tu...
ada alamat @ no tpon x bro kat
batu caves,serdang,klang n sri kembangan tu
kalo ada boleh la PM aku ker..

mintak tolong kawan2..

tq
:)paid :)paid
x payah PM..list kan je kat sini..aku nak tau jg..nak buat bisnes kecil2an ngn member2..:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register