BTC USD 32,124.6 Gold USD 1,804.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Pemborong Beg Tangan Wanita Harga Pasar Malam

moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
Salam..sy nak tnye spe kt sini tauke beg tgn wanita?? ade browsur gmbr beg2 tgn berserta harga tak??kalau ade please pm me..
kalau boleh nak yang beg tangan dari China or Thailand..
Pm me ok..urgent..

ym : high_desired96
 
Last edited:
Sponsored Post

moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
xde org ke??
klua de kan snng..
 

nalia70

Fun Poster
Joined
Nov 19, 2008
Messages
882
Reaction score
2
Points
15
nak yg harga berapa tu.........
 

moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
beg tgn wanita....katalog needed.. !! ASAP
 

habiburrahman

Super Active Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
194
Points
78
Kalau nak beli bag, aku boleh bagi harga RM10...tapi kalau nak katalog, susah la sket...
 

moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
Kalau nak beli bag, aku boleh bagi harga RM10...tapi kalau nak katalog, susah la sket...

aiseh yeke...klu xde katalog..ade gmbar pun boleh la..klu boleh bg la gmbar dalam 10 keping dulu..nk tgk dulu...
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
nak buat apa katalog ni bang? nak order ke??
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register