Wanted Pembekal tahi lembu kering di utara

CG Sponsors




2c_u_all

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2006
Messages
721
Reaction score
0
Points
10
Salam.....

Ada tak sape2 yg kat sini ada kenal pembekal tahi lembu kering untuk di jual. Saya memerlukan dalam kuantiti banyak dan sentiasa ada.

Boleh hubungi saya : saufi 0135302247

tq
 
Sponsored Post

king_diamond

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
Ada tuan.....berapa tan tuan nak?
 

pijan

Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
1,215
Reaction score
1
Points
25
pls detail tuan tanah...??
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
buat baja ker...
 

shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
tahi kambing ade laa..tp kat melaka...kuantiti x la byk sgt.. ;)
 

edrais

Fun Poster
Joined
Dec 22, 2005
Messages
734
Reaction score
38
Points
20
buat makn cacing la eboss, tul ker?
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
buat makn cacing la eboss, tul ker?
mungkin kot...tapi sampan bertan-tan nak tu pun heran tu...dulu kat Penang tauke ganja guna juga...gaulkan sekali dengan ganja untuk dijual...mat ganja isap ganja + tahi lembu kering...:)):)):))
 

silondeh

Active+ Member
Joined
Oct 4, 2006
Messages
2,866
Reaction score
14
Points
25
mungkin kot...tapi sampan bertan-tan nak tu pun heran tu...dulu kat Penang tauke ganja guna juga...gaulkan sekali dengan ganja untuk dijual...mat ganja isap ganja + tahi lembu kering...:)):)):))
ko ke tokey tu ebos? ke ko customer tetap? hehe

mcm2 projek skang ni...yg penting halal...:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register