BTC USD 37,634.8 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Pembekal ikan n peralatan akuarium laut!!!

apiez_85

Active+ Member
Messages
4,975
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,975
Reaction score
104
Points
43
sape yg jd pembekal utk barang2 hobi akuarium laut pm aku..
jarang nak jumpa org melayu jd pembekal ni..
sume cina je..
or sape ada idea kat mana jual barang2 ni yg murah :)
 
Sponsored Post

ahib0205

Legendary Member
gem
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
sape yg jd pembekal utk barang2 hobi akuarium laut pm aku..
jarang nak jumpa org melayu jd pembekal ni..
sume cina je..
or sape ada idea kat mana jual barang2 ni yg murah :)

kepada sape2 yg berminat utk membuat akuarium laut tapi xtau or xde pengalaman utk memulakannye..
korang bole mintak bantuan aku..
aku jugak terima upah kalo korang nak aku buatkan model akuarium laut..
akuarium laut only k..
air tawar aku xtau..
upah tu nanti kita bincang kemudian
simple2.jpg
[/IMG]
simple1.jpg
[/IMG]

ni ada skit senarai harga

:)cgrock :)cgrock :)cgrock

selamat berhobi :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register