Wanted Pembekal ikan n peralatan akuarium laut!!!

CG Sponsors




apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
sape yg jd pembekal utk barang2 hobi akuarium laut pm aku..
jarang nak jumpa org melayu jd pembekal ni..
sume cina je..
or sape ada idea kat mana jual barang2 ni yg murah :)
 
Sponsored Post

eddie80

Super Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
5,583
Reaction score
46
Points
70
aku pun tgh mencari....
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
sape yg jd pembekal utk barang2 hobi akuarium laut pm aku..
jarang nak jumpa org melayu jd pembekal ni..
sume cina je..
or sape ada idea kat mana jual barang2 ni yg murah :)
kepada sape2 yg berminat utk membuat akuarium laut tapi xtau or xde pengalaman utk memulakannye..
korang bole mintak bantuan aku..
aku jugak terima upah kalo korang nak aku buatkan model akuarium laut..
akuarium laut only k..
air tawar aku xtau..
upah tu nanti kita bincang kemudian
[/IMG]
[/IMG]

ni ada skit senarai harga
:)cgrock :)cgrock :)cgrock

selamat berhobi :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register