CG Sponsors




sufian_76

Freshie
Joined
Jul 14, 2009
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Salam semua warga CG..
Utk pengetahuan warga sume, syarikat kami ade membekalkan pelbagai produk keluaran puyuh. Nama syarikat kami
NFI Farming Enterprise Sdn BHD.

Produk keluaran dari syrikat kami ;
1) Anak burung puyuh komersial. ( umur 1 hari)
2) Telur puyuh
3) Daging puyuh segar.
4) Peralatan2 bagi tujuan penternakan puyuh
5) Ubat-ubatan

Bagi mereka yang berminat mendapatkan bekalan daging puyuh segar berkualiti tinggi ini dengan kuantiti yang besar kami bersedia menyediakan kontrak tetap bekalan bagi tujuan perlindungan pihak anda.

Jika berminat, anda boleh hubungi/sms terus hp saye 012-7321577.
 
Sponsored Post

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
lokasi kat mana tt?
 

aznor59

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
2,668
Reaction score
23
Points
25
kalo nak bela puyuh ni modal besar tak?

puyuh daging n puyuh telur mana lagi bagus pontensi nyer
 

anoone

Legendary Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
12,410
Reaction score
60
Points
120
Puyuh..puyuh..puyuh...
 

reeez80

Legendary Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
14,659
Reaction score
5
Points
115
incubator pun TT ada jual ke???
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
sapa blh gitau, khasiat sup puyuh @pun pati puyuh. Tq
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
sapa blh gitau, khasiat sup puyuh @pun pati puyuh. Tq
Khasiat tak tau lak...tapi aku suka makan yang goreng punya tapi org kata kolestrol amat tinggi...entah la
 

sanz

Super Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
5,911
Reaction score
481
Points
81
kolestrol ke puyuh ni? macam tak je aku rase. sedap pun sedap.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register