Pembangkang Perlu Mohon Maaf Tipu Penduduk Kuantan Isu Lynas

Recommended Brokers


lemangkebunbasri

Permanently Banned
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
33
Points
30
Kalau Adnan dan Najib nak sangat kilang ini beroperasi, silalah pindah bersebelahan dgn kilang ni. Ini tidak, kalau apa2 berlaku, depa tak kena tp yg sengsara ialah rakyat yg duduk dekat dgn kilang tu. Sebelum berlaku inilah kita nak cegah. Dah berlaku esok, MB dan PM lari netah kemana. Baru nak menyesal.
Ayat ni sesuai utk Yeo dgn kes pasir gudang
 
Sponsored Post

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
6,806
Reaction score
183
Points
73
PH kata nak stopkan Lynas. Mana janji tu
Janji tinggai janji mcm org bercinta jgk masa mabuk bercinta ceta la apa pun indah belaka, kentut pun busuk.....mcm pengundi ph rasa lanie la sudah madu di hisap sepah di buang hahahaha
 

rsat

Fun Poster
Joined
Aug 4, 2011
Messages
661
Reaction score
31
Points
30
Quote:
Originally Posted by papayaomela View Post
Kalau Adnan dan Najib nak sangat kilang ini beroperasi, silalah pindah bersebelahan dgn kilang ni. Ini tidak, kalau apa2 berlaku, depa tak kena tp yg sengsara ialah rakyat yg duduk dekat dgn kilang tu. Sebelum berlaku inilah kita nak cegah. Dah berlaku esok, MB dan PM lari netah kemana. Baru nak menyesal.


Ayat ni sesuai utk Yeo dgn kes pasir gudang
hidup lagi ke papayaomela ni?...ke dah mutant?..:))
 

repleneisher

Junior Member
Joined
May 16, 2011
Messages
67
Reaction score
0
Points
6
:)):)):)) jgn jadi wolverin suda la.. susah mau mati woo.. :eek::eek::eek:

Quote:
Originally Posted by papayaomela View Post
Kalau Adnan dan Najib nak sangat kilang ini beroperasi, silalah pindah bersebelahan dgn kilang ni. Ini tidak, kalau apa2 berlaku, depa tak kena tp yg sengsara ialah rakyat yg duduk dekat dgn kilang tu. Sebelum berlaku inilah kita nak cegah. Dah berlaku esok, MB dan PM lari netah kemana. Baru nak menyesal.




hidup lagi ke papayaomela ni?...ke dah mutant?..:))
 

SMI6

Active Member
Joined
Jan 3, 2016
Messages
1,761
Reaction score
261
Points
46
Beza kan pengurusan sisa kilang antarabangsa yg ada ISO sbb diorg akan ikut guideline yg kerajaan tetapkan.

Dengan Kilang yang tak ikut guideline, sbb nak jimat kos pengurusan sisa.

slogan skg Move On LYNAS stop LYNAS dah krik..kirkk...krikk..
 

smithmagge

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2010
Messages
6,586
Reaction score
184
Points
73

stonecold88

Active+ Member
Joined
May 31, 2009
Messages
3,687
Reaction score
627
Points
71
padan muka kena bahan la geng anti lynas ni...kikiki
 

lemangkebunbasri

Permanently Banned
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
33
Points
30
Kalau Adnan dan Najib nak sangat kilang ini beroperasi, silalah pindah bersebelahan dgn kilang ni. Ini tidak, kalau apa2 berlaku, depa tak kena tp yg sengsara ialah rakyat yg duduk dekat dgn kilang tu. Sebelum berlaku inilah kita nak cegah. Dah berlaku esok, MB dan PM lari netah kemana. Baru nak menyesal.
Stop Lynas, Save Malaysia : Fuziah
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
30,546
Reaction score
1,145
Points
196
Dah boleh tukar tajuk thread.
Bukan pembangkang tapi kerajaan.
 

lemangkebunbasri

Permanently Banned
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
33
Points
30
Kalau Adnan dan Najib nak sangat kilang ini beroperasi, silalah pindah bersebelahan dgn kilang ni. Ini tidak, kalau apa2 berlaku, depa tak kena tp yg sengsara ialah rakyat yg duduk dekat dgn kilang tu. Sebelum berlaku inilah kita nak cegah. Dah berlaku esok, MB dan PM lari netah kemana. Baru nak menyesal.
Bila Fuziah nak tutup Lynas tu?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register