Pembaling kasut kat Bush1t dapat anugerah

CG Sponsors




Yajmi

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
300
Reaction score
2
Points
15
Muntazer diberi anugerah berani menghina Bush

TRIPOLI - Wartawan Iraq yang membaling sepasang kasut kepada Presiden George W. Bush diberikan anugerah keberanian oleh sebuah pertubuhan kebajikan Libya yang dipengerusikan anak perempuan pemimpin Libya, Muammar Gaddafi.

Pertubuhan amal, Wa Attassimou menggesa kerajaan Iraq membebaskan wartawan Muntazer al-Zaidi selepas dia ditangkap kerana membaling kasut ke arah Bush dan memanggil Presiden AS itu dengan perkataan `anjing’.

“Pertubuhan Wa Attassimou memutuskan untuk menganugerahkan hadiah keberanian kepada Muntazer kerana apa yang dilakukannya merupakan kemenangan terhadap hak asasi manusia di seluruh dunia,” kata badan itu yang diketuai Aicha Gaddafi.

Menurutnya, pihak berkuasa Iraq sepatutnya memberikan penghormatan kepada wartawan itu kerana tindakan beraninya.

Sementara itu, penasihat media perdana menteri Iraq, Yasin Majeed berkata, Muntazer akan dibicarakan berhubung dakwaan memalukan negara Iraq.

Bekas peguam Saddam Hussein, Khalil al-Dulaimi berkata, beliau akan membentuk sebuah pasukan untuk membela Muntazer.

“Setakat ini 200 peguam Iraq dan lain-lain termasuk dari Amerika memberitahu mereka sanggup melakukan pembelaan terhadap Muntazer secara percuma,” katanya.

Sumber : http://www.sinarharian.com.my/com/content/story2257223.asp
 
Sponsored Post

Yajmi

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
300
Reaction score
2
Points
15
mmg patut dapek anugerah nie :D ketuo mentori melako tak berhajat nak kasi dato ko kek dio nie :D patut org mcm nie kasi pingat dato :)cgrock:)cgrock
 

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
mmg berani mamat tu..
sib baik dia x bawak bom je kot tak da tinggal sejarah da bush ni
 

ajax932

Super Active Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
7,694
Reaction score
41
Points
75
kasut size 10... kalau kena mmg best
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
tabik spring aku kat dia ni...
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
mmg bagus la dia ni...
bush terer pulak mengelak...
kalau kene tepat kat muka dia...
fuh mmg score la....
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
berani gila la..
memang berbaloi..
lagipn, dia mana ada kuasa lagi...
kita ganyang dia...:)):))
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
cayer laa.......
 
Sponsored Post
Top
Log in Register