BTC USD 40,004.1 Gold USD 1,828.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pembakar roti dengan fungsi printer

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,727
Reaction score
4,324
Points
196
Pernahkah anda makan surat yang telah di cetak oleh Komputer






Hanya tulis , lukis apa apa mesej yang dikehendaki dengan komputer. kemudian biarkan alat ini membakar dan membuat cetakan ke atas roti.
 
Sponsored Post

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,727
Reaction score
4,324
Points
196

92413468sk0.jpg


pembakar roti dengan message board. tuliskan mesej di atas alat ini dan orang yang mahu makan roti akan dapat membaca mesej dari anda.
 
Last edited:

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,591
Reaction score
87
Points
120
sangat menarik la... berapa harganya, itu yg penting.
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
suatu inovasi menarik, namun xde makna....
 

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
sapu ngan jem tenggelam le tulisan tu.... tak kisah le ada tulisan ke tak, yang penting boleh makan....:eek::eek:
 

barely

Fun Poster
Joined
Jan 5, 2008
Messages
452
Reaction score
0
Points
10
wahh...nie yg best nie..kat ner jual ek? tp mesti mahal.
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
haha...macam2....leh tulis resume...

tak dapat kerja...makan resume ku sendirik..tanda geram..
 

Yajmi

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
300
Reaction score
2
Points
15
wah menarik nie :)) mcm2 ada skarang nie...mn bleh dapat nie mcm berminat je nak beli...pasni anta surat top secret guna roti pas baca mkn xde sape tau rahsia psal dah dok dlm perut :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register