Pemasangan 'Dashcam' Bakal Diwajibkan?

CG Sponsors




Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
286,493
Reaction score
11,914
Points
2,376
Bagus jugak sebenarnya kena pakai dashcam ni
Cuma kos pun boleh tahan jugak
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,179
Reaction score
2,355
Points
201
dah ada yg bulat mata tu....nak masuk tender......wajib tapi kena beli dgn vendor...hahahaha...

sebab tu cakap pasai piawaian....hahah taktik lama ni
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
286,493
Reaction score
11,914
Points
2,376
dah ada yg bulat mata tu....nak masuk tender......wajib tapi kena beli dgn vendor...hahahaha...

sebab tu cakap pasai piawaian....hahah taktik lama ni
Mesti ada ni yang dah tunggu siap² nak jadi supplier
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
22,399
Reaction score
2,141
Points
201
Dashcam kena ada kelulusan SKMM
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Nov 23, 2012
Messages
25,743
Reaction score
3,780
Points
236
kampeni / Supplier Cina, suk goyang kaki sain tu Bumiputera ..
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Nov 23, 2012
Messages
25,743
Reaction score
3,780
Points
236
Dashcam kena ada kelulusan SKMM
Kenapa perlu ada tuan?
Kat online dan yang dijual di kedai aksesori banyak yang tak cop SKMM.
xperlu SKMM / SIRIM .. beli yang branded (tp pastikan ori bukan 2nd grade) dah boleh pakai, ada stiker IEC dah cukup .., SIRIM besar ke IEC besar? :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register