Real Madrid Pemain Real Madrid dapat kereta Audi percuma

CG Sponsors




Fabs Gunns

Super Active Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
6,445
Reaction score
64
Points
70
kesian ozil g arsenal dpt botol susu je :)):eek:
 
Sponsored Post

ansosial

Fun Poster
Joined
Aug 6, 2012
Messages
229
Reaction score
0
Points
10
wooo bestnya jadi pemain bola.tiap2 tahun keter baru
 

m0mo~

CG Top Poster Club
Platinum Member
ForexMart Fans
Joined
Oct 4, 2012
Messages
35,312
Reaction score
387
Points
136
kaya giler audi..:eek:
 

udpc

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
6,527
Reaction score
2
Points
65
Pergh. Aku tak mahir sgt pasal kete.
nak tanya model apa yg pemain pilih ni paling mahal? Ronaldo punye ke?
R8 Spyder V10 paling mahal.

pelik sorang pun tak pilih supercar. mungkin R8 tak boleh diberikan percuma.
 

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,685
Reaction score
941
Points
161
cer bg proton BLM kt player real madrid..agak2 apa depa akan buat :D
 

nota putih

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
1,474
Reaction score
0
Points
20
ronaldo jer dpt RS6 tuh....superbike pon tak terkejar dari segi pickup or top speed...pergghhh
 

Hitman™

Legendary Member
Joined
Apr 27, 2010
Messages
12,286
Reaction score
163
Points
128
R8 Spyder V10 paling mahal.

pelik sorang pun tak pilih supercar. mungkin R8 tak boleh diberikan percuma.
dia ada option, bukan semua jenama audi percuma.
 

faizk

Super Active Member
Joined
May 31, 2010
Messages
7,539
Reaction score
34
Points
70
tula nuar muso nk sgt swastakn liga mesia nih..
dpt sponsor gempak2
 
Sponsored Post
Top
Log in Register