Peluk islam & dah ke makkah

CG Sponsors




Sponsored Post

metaaura

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
alhamdulillah.. cantik2 aku tgk mat salih tu betudung :)
 

blue.frosty

Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
2,045
Reaction score
1
Points
25
seronoknye dapat tengok Kaabah.......aku teringin nak tengok sekali lagi....memang rindu.....
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
bagus lah...
semoga lebih dirahmati...
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
bagusla diaorng tu...dah rezeki diaorng kan....syukur alhamdulillah....
 

elmyda

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2007
Messages
9,552
Reaction score
157
Points
73
yup.. mmg best kt sana. korang mesti rasa berbeza dr kt sini. tenang kaw2 yg tkleh nk d explain.

alhamdulillah sampai jgk aku hari tu. tp dlm hati rasa tak cukup masa kat sana. kalau ikut hati mcm nk pindah sana terus.

bab awek2 kulit putih ni mmg usah ckap la. mmg bole rambang mata kalau tgk. 110% cun bila pakai tudung. yg lelaki lak tak kira dr negara mana, bangsa apa, mmg senang diajak berbual. mcm dh kenal lama lak diaorg ni buat.
 

belakepare

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
40
Points
30
aku bila tgk rasa rindu nak pegi sana....semoga dimurahkan rezeki untuk ke tabah suci
 
Sponsored Post
Top
Log in Register