BTC USD 38,118.5 Gold USD 1,778.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Peluang Perniagaan bersama E-Cosway

Sponsored Post

azams77

Freshie
Joined
Feb 8, 2010
Messages
14
Reaction score
0
Points
3
saya berminat....isteri saya seorang ahli kepada E cosway....bagaimana saya nak bermula? saya tidak mempunya modal yang byk....
 

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
58
Points
70
kakak aku dulu nak buat gal tp dengar citer kene bukak 12 jam dan tujuh hari seminggu terus kensel
 

shah79

Active Member
Joined
Dec 24, 2007
Messages
1,667
Reaction score
5
Points
25
kakak aku dulu nak buat gal tp dengar citer kene bukak 12 jam dan tujuh hari seminggu terus kensel

memang pun bro...:D

tapi . kami so far ok jer....

yg penting pandai manage stokis tuh.. he..he...:D
 

+kOoL+

Legendary Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
12,425
Reaction score
68
Points
120
kurang paham la.. macam menarik.. amenda sebenarnya nih?.. kedai jual ape?.. and kalau nk memperkenalkan org bukak kedai kita kena bukak kedai sendiri dulu ke?
 

shah79

Active Member
Joined
Dec 24, 2007
Messages
1,667
Reaction score
5
Points
25
kurang paham la.. macam menarik.. amenda sebenarnya nih?.. kedai jual ape?.. and kalau nk memperkenalkan org bukak kedai kita kena bukak kedai sendiri dulu ke?

tak perlu bro....

stokis cosway nih jual barangan household produk... mcm2 ada...:)

kalau nak perkenalkan kenalan utk buka stokis nih.. nanti bila org tu berjaya dpt kedai.. bro akan dpt commision bulan2 selagi org yg bro perkenalkan tuh kedai dia beroperasi..
menarikkan....:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register