Peliknya perempuan

CG Sponsors




INCHE

Freshie
Joined
Jan 2, 2009
Messages
13
Reaction score
3
Points
8
Jenuh dah aku dok pikiaq pasal pompuan nih..
1. Suka mendekati ajaran islam tapi tak suka mengikutinya. Contoh laki nak kawin lagi satu grenti tak bagi walhal 4M+T dah cukup syarat.
2. Ajaran Islam menyuruh "Betul betul melayan suami dan Menjaga anak..tapi apa yang depa buat..MENJAGA SUAMI DAN MELAYAN ANAK ANAK"
3. Terlalu marah kalau dikatakan "Perempuan Murahan" tetapi takdela pulak menjaga maruah..suka sangat diraba pakwe ditempat awam.
4. Menyintai ibubapa mereka. tetapi kerana boyfriend..sanggup lari tinggalkan rumah dan duduk dirumah boyfriend. Tapi kalau gaduh dengan suami..lari pulak balik kerumah mak bapak.
5. Tidak suka jika dipermain mainkan. Tetapi cuba tengok mereka seronokk sangat jika mendapat puji pujian. Tetapi dibiarkan tubuh badan dibuat apapun oleh pakwe mereka.
6. INGINKAN Lelaki yang baik dan sopan. tetapi bila ajak dating, lelaki tu tak raba raba dikata pulak tak romantik.
7. Mencintai anak anak melebihi segalanya tapi bila mengandung anak pakwe...jenuh cari dokter nak gugurkannya..kalau dah beranak..bungkus dan buangkannya.
8. Suka menjadi isteri yang setia..tetapi mencemuh suaminya dengan pelbagai hal dan cara. kononya suaminya tah ape ape.
soklan saya..perempuan dok make up cantik cantik dan pakai seksi seksi tu untuk ape?...supaya dikatakan mereka bukan perempun murahan??...:D
 
Sponsored Post

AceGlobal13

Active Member
Joined
Dec 22, 2008
Messages
1,969
Reaction score
81
Points
30
Emmmm....camna nak komen ni....:-?

Mintak tuan tanah lebarkan lagi masalah2 yang disebutkan tu....:)

Rasanya tak semua perempuan camtu....lelaki pun apa kurangnya ye tak...

***Kita sama2 pebaiki kelemahan sendiri..:">
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
perempuan 1001 masalah...
yg betul2 baik..mmg cukup baik..
tapi yang x baik...mmg pijak semut pun x mati...
lu pk la sendiri...
 

taurusboyz90

Legendary Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
10,017
Reaction score
119
Points
123
perempuan 1001 masalah...
yg betul2 baik..mmg cukup baik..
tapi yang x baik...mmg pijak semut pun x mati...
lu pk la sendiri...
x baik cakap camtu bro..lelaki dan perempuan..masing2 ada kelemahan dan kelebihan:-?
 

taurusboyz90

Legendary Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
10,017
Reaction score
119
Points
123
Emmmm....camna nak komen ni....:-?

Mintak tuan tanah lebarkan lagi masalah2 yang disebutkan tu....:)

Rasanya tak semua perempuan camtu....lelaki pun apa kurangnya ye tak...

***Kita sama2 pebaiki kelemahan sendiri..:">
betul tu bro..sama2 kita nasihat menasihati:D
 

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
lelaki atau perempuan sama sahaja...perangainya
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
TT macam tak puas hati ngan seseorang jer....
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
meti blmmm....
 

INCHE

Freshie
Joined
Jan 2, 2009
Messages
13
Reaction score
3
Points
8
bagi saya LELAKI MESTI MENJADI LELAKI..raja tetap raja..walau apapun rakyat jelata mengata. Kuasa Lelaki mesti ada..LELAKI DENGAN PEREMPUAN NI..NAK BAGITAU EKK....KALAU TAK KERAS MESTI TAK MASUK NYERRR!!! SAYA DAH KAWIN NIKAH JER BLOM..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register