Pelawak Mulut Celupar.

CG Sponsors




NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,183
Reaction score
1,041
Points
1,101


Sebut nama Badul, memang tak perlu diperkenalkan lagi. Lawak-lawak dia pun sekarang rasanya dah tak berapa nak jalan dah. Orang muda kata dah tak boleh blah. Lawak kasar-kasar ape barang pak Badul. Malulah budak-budak nengok. Hari tu dalam rancangan Fikirlah Sendiri Nabil, dia ada diundang. Bila lawak tak berapa nak menjadi, mulalah buat lawak b.o.do. main luku-luku kepala pelawak lain. Tak bagus lah macam tu. Takkan rancangan lawak pun nak letak title 18SG? Hehehe.

Baru-baru ni, laporan dari sebuah forum hiburan tempatan. Katanya..

aku nyampah btul tgk si badul ni dari dulu lagi.. yang terbaru ni.. lam macam2 aznil, sesi debat.. partner dia dok bcakap2, konon nye cam cakap lebeh dari dia aaa.. skali mic tak berfungsi.. dia leh kata, lebih kurang gini a.. “ha, baru ko tau sape pandai, sape b.o.d.o.h”.. ayat b.o.doh2. menyampah aku. patot la dia asek bercerai je kan?

mulot celupar sangat.. aznil pon wat lawak gak, tapi takde la kurang ajar camtu…….









kredit: ohartis
 
Sponsored Post

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
ape nak jd la anak ar tompel sorang nie..
 

shide

Active+ Member
Joined
May 29, 2009
Messages
3,154
Reaction score
29
Points
30
lama punya crita la nemo
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,183
Reaction score
1,041
Points
1,101
cite lama..tp xde pun kat sini..penat aku search
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
dulu zaman kanak² seronok tgk cite badul.. skrang....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register