BTC USD 49,422.9 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pelancong Indonesia vs Pelancong Omputih Vs Pelancong Malaysia

speciosa

Fun Poster
Joined
Jul 5, 2008
Messages
682
Reaction score
3
Points
20
Sebelum aku siarkan cerita ni. aku nak bgtau yg cerita dan watak dlm cerita ni takde kaitan dgn dunia nyata sama ada yg sedang hidup, ngah tido atau yg telah tidor tak bgn2 lagi...............

Ada la satu citer di atas sebuah kapal layar mewah yg cantik buatan negara jerman, 3 orang pelancong yg dah tak tahu nak buat apa dgn duit kerana terlalu kaya duduk bersembang di tepi simming pool atas kapal tuh. Cuaca pada petang nyaman sekali. Masing2 cuba nak menunjukkan betapa kayanyer negara masing2..

Pelancong Omputih: Oh di negara saya di eropah, kami amat kaya sekali dgn wain. (dia pun dgn selambanya menuang sebotol wain yg paling mahal atas kapal tuh ke dlm laut utk membuktikan kekayaan.

Pelancong indonesia ni tak puas hati kerana rasa dicabar. Dia pon mengambil sekartun gudang garam yg paling mahal lalu berkata,

"di negara saya pak, kami amat mewah dgn barang ini" lepas tu dia pun juga mencampakkan semua rokok gudang garam ke dlm laut.

Lalu kedua pelancong dr indonesia dan eropah tu beralih kepada pelancong malaysia. Mereka bertanya bagaimana pula dgn kekayaan negara malaysia. Pelancong malaysia yg hanya mendengar sahaja dr tadi bangun lalu berkata, "di negara saya kami amat kaya dgn orang2 indonesia".

cuba korang buat ending nyer...
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

mike

Super Active Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
5,526
Reaction score
8
Points
65
memang terserlah keastrokannya:)):)):)):))
 

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
sama tp tak serupa...
 

shukcaya

Legendary Member
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
hhahahahaha..
cmpk le org indon tu dalam laut plak..
:p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register