Pelajar Cambridge Berbogel

CG Sponsors




NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,165
Reaction score
1,041
Points
1,101
Seorang pelajar di Universiti Cambridge, Britain mencetuskan kontroversi selepas menjadi individu pertama beraksi separuh bogel dalam majalah pelajar, lapor sebuah akhbar semalam.
Sambil memegang sebatang rokok, pelajar berambut tersebut hanya memakai seluar dalam dan stokin sambil beraksi separuh bogel di beberapa jambatan.
Wanita berkenaan dipercayai pelajar tahun ketiga Kolej Homerton dan aksinya itu disiarkan dalam majalah Vivid yang mempunyai pengedaran lebih 5,000 naskah.
Walaupun editor mendakwa majalah itu mengfokuskan pada isu politik dan semasa tetapi ia mula terkenal di kalangan pelajar dengan penyiaran beberapa gambar gadis seksi.
Bagaimanapun, gambar terbaru itu mencetuskan kontroversi dan kritikan hebat kerana buat pertama kalinya ia menyiarkan imej wanita beraksi separuh bogel.
Para pegawai kanan universiti berprestij itu dilaporkan sedang menimbangka mengambil tindakan untuk menghentikan sebarang aktiviti yang boleh memalukan pusat pengajian tersebut. - Agensi



sape ada pic...pm aku...:">
 
Sponsored Post

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
x malu ke?
dahla x abis belajar lagi..
huhu.. sempoi habis..
nemo, ko suka kan bukak thread cengini??:p:p
 

free_mystree

Fun Poster
Joined
Sep 6, 2007
Messages
781
Reaction score
7
Points
15
adus..kalu camni...ko xkasi pun xper..ingatkan mcm angelina jolie ker:eek:
aku search je kat google...hehe tu je aku jumpe...maleh nak carik byk2...nak tgk muke cmner...hehe xdela mcm angelina...haha tp topless tu...gile berani tol....
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
hahaha..
hancow nyer gambo..:)):))
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Lor... tu je? Muka macam mak budak jer...
 

LilinSticks

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2008
Messages
3,487
Reaction score
3
Points
25
ramai lak pe;ajar kat Malaysia ikutkan nanti..hehe..melayu kan suke kejar trend...trend is your friend le katakan..huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register