BTC USD 58,178.4 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pelaburan Minimum RM50k..!! Terbongkar..!!

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
Di sini saya ingin mendedahkan ada sebuah syarikat iaitu MEGASYN CONSULTING SDN. BHD. (798243-H ) yang terletak di Seksyen 9 Shah Alam yang telah melakukan modus operandi dgn mengiklankan di surat khabar berkenaan jawatan kosong sebagai kerani am, pegawai tadbir atau penolong pengurus dengan gaji yang ditawarkan RM1600. Setelah menghadiri 1 temuduga, mereka akan memberi taklimat serba sedikit tentang FOREX. Anda yang konon2 nya telah diterima bekerja, di arahkan untuk mencari pelabur yg sanggup melabur minimum RM50K. Kemudian anda perlu melakukan trading terhadap duit yg diberikan oleh pelabur. Pemilik syarikat ini berbangsa Cina. Yg jadi pengikutnya suma budak2 melayu. Kesian aku tgk weii...tp sumer yg keja kat situ berlagak.. konon dapat wit byk sgt. so..korang berhati2 k
 
Sponsored Post

MasterZen

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2006
Messages
5,563
Reaction score
190
Points
73
Thanx 4 d alert bro...

Dekat tu dgn rmh kawan! :-?
 

Kurma

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
Ni semua punca semua....:mad::mad::mad::(scam:(scam:(scam
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Kalau banyak sangat duit, meh beri kat aku, aku trade gold.
 

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
emm benda2 camni buat forex dipandang negatif....
 

pedagang cyber

Active+ Member
Joined
Mar 28, 2007
Messages
2,961
Reaction score
19
Points
25
bekerja..cari pelabur...trading mcm cari naas je..lepas tu ada yg kena scam masuk tv3 suku..
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
Di sini saya ingin mendedahkan ada sebuah syarikat iaitu MEGASYN CONSULTING SDN. BHD. (798243-H ) yang terletak di Seksyen 9 Shah Alam yang telah melakukan modus operandi dgn mengiklankan di surat khabar berkenaan jawatan kosong sebagai kerani am, pegawai tadbir atau penolong pengurus dengan gaji yang ditawarkan RM1600. Setelah menghadiri 1 temuduga, mereka akan memberi taklimat serba sedikit tentang FOREX. Anda yang konon2 nya telah diterima bekerja, di arahkan untuk mencari pelabur yg sanggup melabur minimum RM50K. Kemudian anda perlu melakukan trading terhadap duit yg diberikan oleh pelabur. Pemilik syarikat ini berbangsa Cina. Yg jadi pengikutnya suma budak2 melayu. Kesian aku tgk weii...tp sumer yg keja kat situ berlagak.. konon dapat wit byk sgt. so..korang berhati2 k

mmm... cam sama je yg pnh sy alami dulu.. tp trade bursa asia.. last2 kena cari modal 10k baru leh join.. cancel terus..ntah ade lg ke x co tu.. :))
 

kerambit

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2008
Messages
385
Reaction score
15
Points
15
Di sini saya ingin mendedahkan ada sebuah syarikat iaitu MEGASYN CONSULTING SDN. BHD. (798243-H ) yang terletak di Seksyen 9 Shah Alam yang telah melakukan modus operandi dgn mengiklankan di surat khabar berkenaan jawatan kosong sebagai kerani am, pegawai tadbir atau penolong pengurus dengan gaji yang ditawarkan RM1600. Setelah menghadiri 1 temuduga, mereka akan memberi taklimat serba sedikit tentang FOREX. Anda yang konon2 nya telah diterima bekerja, di arahkan untuk mencari pelabur yg sanggup melabur minimum RM50K. Kemudian anda perlu melakukan trading terhadap duit yg diberikan oleh pelabur. Pemilik syarikat ini berbangsa Cina. Yg jadi pengikutnya suma budak2 melayu. Kesian aku tgk weii...tp sumer yg keja kat situ berlagak.. konon dapat wit byk sgt. so..korang berhati2 k
Ada lagi kes2 macam ni..ingatkan dah tak ada. Dulu kecoh dgn index ( Hang Seng Index ) dan komoditi. Modus operandinya memang sama. Anyway, thanks for the info.
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
Ada lagi kes2 macam ni..ingatkan dah tak ada. Dulu kecoh dgn index ( Hang Seng Index ) dan komoditi. Modus operandinya memang sama. Anyway, thanks for the info.

macam serupa jerk..setiap mata RM80 komisen.ahaks:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register